יין רקנאטי ב-2,600 שקל לבקבוק

לרגל 20 שנה ליקב רקנאטי, השיקו בעלי היקב, לני רקנאטי ואורי שקד, מהדורה נדירה ומצומצמת של יין הדגל ספיישל רזרב 2017 בבקבוקי מתושלח, מתוך חבית יחידה בה שהה היין במשך 36 חודשים. מדובר ב-33 בקבוקי ענק, שתכולתם 6 ליטרים כל אחד, והם יוצעו למכירה החל מהשבוע בחנויות נבחרות, בעלות של 2,600 שקל לבקבוק.
6 צפייה בגלריה
לני רקנאטי וקובי שקד
לני רקנאטי וקובי שקד
לני רקנאטי ואורי שקד
(צילום: עודד קרני)

ח"כ עודד פורר פוגש את המורה מהתיכון

הח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), שמשמש יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ביקר במרכז 'תאיר', מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בשפלה, שם הופתע לפגוש את המורה המיתולוגית שלו מהתיכון, רוני כהן, בתפקידה כחברת ועד מנהל במרכז הסיוע, ומתנדבת בקו הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. הח"כ נזכר שזו היתה כהן, ששכנעה אותו להישאר בכיתה לאחר שביקש לעזוב, ולמרות שחלפו 20 שנה מאז, היא שמרה על מכתב שכתב לה, כשעזבה את ביה"ס. נרשמה התרגשות באוויר.
6 צפייה בגלריה
עודד פורר ורוני כהן
עודד פורר ורוני כהן
עודד פורר ורוני כהן
(צילום: יח"צ)

נטע אלחמיסטר ממשיכה עם אירוקה

הדוגמנית והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו השנה השלישית לפרזנטורית של חברת משקפי השמש והראייה אירוקה. במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר השנה את הקמפיינים של אירוקה, כשהצילומים של קולקציית 2021 ייערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
6 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר
(צילום: גיל חיון)

מארזי טיפוח לנפגעות אלימות וילדיהן

לרגל יום האישה הבינלאומי, שיצויין ב- 8.3, גייסה חברת אורגניקזון, המייבאת ומשווקת מוצרים אורגניים, את צוות החברה לאריזת מארזי טיפוח עבור נשים נפגעות אלימות וילדיהן, ב-15 מקלטים לנפגעות אלימות בארץ, בהם מקלט חירום שנפתח עקב מגפת הקורונה.
6 צפייה בגלריה
אריזות אורגניקזון לנשים במקלטים לנשים מוכות
אריזות אורגניקזון לנשים במקלטים לנשים מוכות
אריזות אורגניקזון לנשים במקלטים לנשים מוכות
(צילום: גיא זפשלסקי)

חלון הזזה במראה סמוי

חברת קליל השיקה בעלות של מיליון וחצי שקל חלון הזזה במראה סמוי, שמצמצם ומסתיר את המשקופים, בקולקציית חלונות הבאוהאוס שלה. פרדי אבוקרט, מנכ"ל החברה, אמר שמאז השקתה, הפכה סדרת הבאוהאוס לסדרת הדגל של החברה, בהיותה בעלת ערך עיצובי וטכנולוגי.
6 צפייה בגלריה
פרדי אבוקרט
פרדי אבוקרט
פרדי אבוקרט
(צילום: יח"צ)

יורם אשרי מונה למנכ"ל נוסטרומו

חברת נוסטרומו, שעוסקת בפיתוח, התקנה ותפעול של מערכות אגירת אנרגיה לבניינים מסחריים, מינתה את יורם אשרי, למנכ"ל החברה, כדי להובילה לשלב הבא של התרחבות בפעילות החברה בארצות הברית ובשווקי יעד נוספים. החברה נמצאת בתחילת המסחור של מוצריה והקמת מערכות מסחריות נוספות בישראל וקליפורניה עוד השנה. אשרי יתחיל את עבודתו במאי 2021.
6 צפייה בגלריה
יורם אשרי
יורם אשרי
יורם אשרי
(צילום: נועה אשרי)

מינויים חדשים בקבוצת גולף

דירקטוריון גולף הודיע על מינויו של אייל גרינברג (45) למנכ"ל קבוצת גולף ומנהל העסקים הראשי שלה. גרינברג, מנכ"ל סטימצקי, ייכנס לתפקידו החדש בתחילת אפריל, במקביל להמשך תפקידו בסטימצקי. היקף המשרה והתגמול בגולף יהיו בהיקף של 50% משרה. עדיין סכום נאה מובטח לו. גונן ביבר, שמשמש מ"מ יו"ר הקבוצה, מונה ליו"ר הקבוע. בנוסף, קודם אלי שפיר, סמנכ"ל הכספים של החברה, לתפקיד משנה למנכ"ל, במקביל לתפקידו כסמנכ"ל הכספים.

חברות למען עמותת גדולים מהחיים

חברות גדולות במשק נרתמו למען ילדי עמותת גדולים מהחיים, שמסייעת לילדים חולים במחלת הסרטן, ולבני משפחותיהם, ורכשו עבורם מארזי משלוחי מנות. בין החברות התורמות: קניוני עופר, הפניקס החברה לביטוח, האקדמית תל אביב יפו וקרמר אלקטרוניקה. בסה"כ נתרמו כ- 200,000 שקל עבור המטרה.

ראש מערך משאבי אנוש חדש באנבידיה

חברת אנבידיה הבינלאומית מינתה את עו"ד גדעון רוזנברג לראש מערך משאבי האנוש של החברה בישראל, במקביל לתפקידו כמשנה ליועץ המשפטי וסמנכ"ל לעניינים משפטיים.

נשיא חדש לבורסה ליהלומים ברמת גן

היהלומן בועז מולדבסקי, מבעלי חברת היהלומים קבוצת מולדבסקי ומי ששימש כסגן נשיא הבורסה ליהלומים ויו"ר מכון היהלומים, הוא הנשיא הנבחר של הבורסה ליהלומים. זאת לאחר מערכת בחירות מותחת במיוחד שהצריכה שני סבבי הצבעות, כאשר אף אחד משלושת המועמדים לא זכה ברוב הנדרש בסבב הראשון. מולדבסקי (54), תושב סביון, זכה ב-51% מהקולות ויחליף את יורם דבש, שכיהן כנשיא הבורסה ליהלומים בחמש השנים האחרונות.