עדי אביטל, בעלים ושותף בקבוצת הגלידות אניטה וגולדה, הוא איש השיווק של ספטמבר 2020. איגוד השיווק הישראלי בחר בו בעקבות המהלך השיווקי של השקת מהדורת קיץ ברשת, שנולד ופותח בתקופת הקורונה. מנימוקי ועדת השיווק: "עדי, אחיו ניר, ואימם, אניטה, מייסדת החברה, מובילים ביד רמה ובעקביות את התרחבות הקבוצה ומיצובה כרשת חדשנית ופורצת דרך בישראל ובעולם".
גולדה, שהוקמה ב-2010 כרשת בת לאניטה, מונה היום 73 סניפים. בחצי השנה האחרונה נפתחו שבעה סניפים חדשים בהשקעה כוללת של 11 מיליון שקל. אניטה פונה יותר לחו"ל, ומלבד ארבעה סניפים בישראל יש לה חמישה סניפים באוסטרליה, סניף בפורטו ריקו וסניף חדש בניו יורק, שנפתח לפני כחודש בהשקעה של מיליון דולר.
ניר, עדי ואניטה אביטלניר, עדי ואניטה אביטל
ניר, עדי ואניטה אביטל
(צילום: איליה מלניקוב)

הפינוקים של Tipalti

מי יקבל משלוח ריהוט ביתי לביתו, מימון שירותי בייביסיטר ומימון אינטרנט ביתי וציוד נלווה? כל עובד מתוך 250 עובדים חדשים, שמגייסת בימים אלו חברת הפינטק Tipalti, מפתחת פתרונות אוטומטיים להעברת תשלומים גלובליים, בעקבות גיוס הון של 150 מיליון דולר. מאז הקמת החברה ב-2010 בידי חן עמית ואורן זאב, גייסה Tipalti כ-280 מיליון דולר. עובדים אלו יצטרפו ל-350 עובדי החברה הקיימים. היקף העסקאות ש-Tipalti מגלגלת עבור לקוחותיה עומד בתקופת הקורונה על כ-12 מיליארד דולר.

רואי החשבון של ישראל ואיחוד האמירויות משתפים פעולה

פירמת ראיית החשבון BDO, השיקה את דסק ישראל - UAE, שיתוף פעולה בין פירמות BDO ישראל ואיחוד האמירויות. הדסק המשותף יהווה פלטפורמה להזדמנויות לצמיחה לשתי הקהילו. דני מרגלית, יו"ר BDO ישראל, וג'רארד רחמן, מנכ"ל BDO איחוד האמירויות, ערכו זום מרוגש.
דני מרגלית וג'רארד רחמןדני מרגלית וג'רארד רחמן
דני מרגלית וג'רארד רחמן
(צילום: יח"צ)

משלוחי ירקות מהחקלאי בניחוח צרפתי

חברות ושותפות: חני שוקרון ואן אווה דרמון, שתי עולות חדשות מצרפת, מצאו נוסחה לרווחים כלכליים וחברתיים. הן רוכשות מחקלאים ישראלים סחורה, אורזות אותה, ומעבירות ליחידים וארגונים. היוזמה המשתפת, שהחלה בסגר הקודם, הפכה בסגר הנוכחי לעסק מרוויח, כשהרווח שלהן נע בין 30%-50% לכל אריזה. שוקרון הגיעה לישראל דרך "החוויה הישראלית", טיולי קבוצות חינוכיות בישראל. בעקבות זאת עשתה עלייה, ושכרה דירה עם דרמון.
אן אווה דרמון וחני שוקרוןאן אווה דרמון וחני שוקרון
אן אווה דרמון וחני שוקרון
(צילום: עצמי)

התחנה החדשה הצפויה בחצור הגלילית

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סוויסה, התייצב בלשכת שרת התחבורה מירי רגב, ושמע ממנה דרך המסכות, שאישרה את הקמת תחנת הרכבת החדשה בעיר. רגב גם בישרה לסוויסה על הענקת 9 מיליון שקלים להקמת כביש חדש בעיר, ולטובת שבילי אופניים והליכה ממרכז העיר לתחנה.
מירי רגב ושמעון סוויסהמירי רגב ושמעון סוויסה
מירי רגב ושמעון סוויסה
(צילום: אלירם גבסו)

ממרחביה לארמון ספרד

חברת אורה סמארט אייר, שבה מחזיקה חברת מרחביה אחזקות והשקעות, התקינה לאחרונה מערכות לניהול איכות אוויר בחדר האירוח של מלך ספרד בארמון סרסואלה שבמדריד, כדי לנתח ולטהר את האוויר שבחדר האורחים בארמון. אורה אייר פיתחה פלטפורמה לניהול איכות האוויר בחללים סגורים. לאחרונה הסתיימו פיילוטים בבניינים בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, והחל פיילוט לקראת החזרה לשגרת הלימודים בישראל.
נציג חברת אורה סמארט אייר מסביר ליועצי המלך על המוצרנציג חברת אורה סמארט אייר מסביר ליועצי המלך על המוצר
נציג חברת אורה סמארט אייר מסביר ליועצי המלך על המוצר
(צילום: יח"צ )

מינוי: מנכ"ל חדש לקרדן אן.וי

גיא אליאס מונה למנכ"ל חברת הנדל"ן קרדן אן.וי., ויוביל את החברה בתהליך שנוהל ע"י מחזיקי אגרות החוב של החברה, הפועלים לגיבוש הסדר חוב. כמשנה למנכ"ל וחבר הנהלה בכירה בקבוצה, הוא ליווה וגיבש את הסדר החוב בחברה, ובנוסף ניהל את הליווי והתמיכה בכל המימושים בחברות הבנות בהיקף כולל של למעלה מ-350 מיליון אירו. בתפקידו האחרון שימש מנכ"ל חברת אספן גרופ.

גיא אליאסגיא אליאס
גיא אליאס
(צילום: אילן סבירסקי)

העמידות של סטארטפים בתקופת הקורונה

פרופ' דפנה קריב מצטרפת לסגל בית הספר ליזמות בבינתחומי הרצליה. היא תפתח אקסלרטור וירטואלי בשיתוף עם מוסדות אקדמיים מהעולם, ותשיק עם עמיתיה בביה"ס מחקר בינלאומי, שיעסוק בעמידות של סטארטפים בתקופת הקורונה. בימים אלו היא נמצאת במגעים ליצירת שותפות בינלאומית מובילה לפיתוח יזמות נשית.
דפנה קריבדפנה קריב
דפנה קריב
(צילום: יח"צ)

קמפיין למודעות נוער לשמירה על מרחק ועטיית מסכות

בתוך 24 שעות נרשמו למעלה מ-8 מיליון צפיות לקמפיין, שהועלה בעלות של 4 מיליון שקל, ע"י נשיאות המעסיקים והעסקים, בראשות ד"ר רון תומר, פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, וטיקטוק ישראל.
מטרת הקמפיין, שעלה בערוצי הטלויזיה וברשתות החברתיות, להעלות את המודעות לשמירה על מרחק ומסכות בקרב בני נוער. סרט הקליפ מורכב מסרטוני טיקטוק קצרים ומשתתפים בו אמנים שונים.
המשתתפים בקמפיין המשתתפים בקמפיין
המשתתפים בקמפיין
(צילום: יוסי מויאל)