רון רוטר מונה למנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס. רון הוא נכדם של מייסדי החברה אהרון קסטרו ולינה קסטרו ובנם של אתי וגבי רוטר, ששימשו עד היום כמנכ"לים משותפים בקבוצה. גבי רוטר ימונה ליו"ר פעיל בחברה, ואתי אשתו תכהן כדירקטורית בקבוצה. גבי רוטר יחליף את אמיר תמרי כיו"ר הדירקטוריון, אמיר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה.
רון רוטר, בן 35, בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב. הוא החל את דרכו בחברה בשנת 2013. לאחר סיום הלימודים עבד כסמנכ"ל הכספים של החברה החל מיוני 2016, והיה ממובילי המיזוג עם קבוצת הודיס. מיולי 2019 רון מכהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
תמונת רון רוטר
תמונת רון רוטר
רון רוטר
(צילום: יונתן בלום)
על פי תנאי העסקתו כמשנה למנכ"ל זכאי רון לשכר חודשי (ברוטו) בסך של 40 אלף שקל ושכרו אמור לעלות ל-86 אלף שקל. בתקופת המשבר הוא ויתר על חלק מהתגמול. מאמצע מרץ ועד סוף אפריל קיבל 17 אלף שקל בלבד והחל מ-1 במאי הוא מקבל 32 אלף שקל ברוטו במקום שכר של 86 אלף שקל, לו הוא זכאי כמנכ"ל.
גבי רוטר מסר כי "כחלק מתהליך הצעדתה של קסטרו להתחדשות הקבוצה, אני גאה ושמח להעביר את השרביט לרון שישמש כמנכ"ל הקבוצה. רון הוכיח את התאמתו למלא את תפקיד מנכ"ל הקבוצה, הוביל בהצלחה את ביצוע אסטרטגיית הרכישות והמיזוג עם קבוצת הודיס ומגיע עם ניסיון בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל בקבוצה. אני סמוך ובטוח שהמעבר הבין דורי יתרום לחברה ויתרום לשגשוגה ומודה ליוסי גביזון ולכל שותפינו על האמון והשותפות". אתי רוטר מסרה: "אני נפרדת מתפקיד המנכ"ל המשותף אך לא מהחברה, אין לי ספק כי רון ימשיך את המסורת המשפחתית ויוביל את קבוצת קסטרו-הודיס לפסגות חדשות".
גם יוסי גביזון, ממקימי קבוצת הודיס בירך על המינוי. רון רוטר מצידו, מסר כי הקבוצה ממשיכה להתמודד עם השלכות משבר הקורונה וציין כי הוריו ימשיכו ללוות את החברה. "אנו ממשיכים במלוא המרץ במימוש התכנית האסטרטגית להתמודדות החברה עם השלכות משבר הקורונה. עולם האופנה משתנה וחשוב שאנו נהיה עם היד על הדופק ונהיה קשובים לתרחישי השוק. אני גאה להוביל את החברה בימים מאתגרים אלה. אתי וגבי ימשיכו ללוות את החברה בתפקידיהם החדשים ולתרום מניסיונם רב השנים. אני בטוח כי הקבוצה ערוכה כדי לצמוח בשנים קרובות ומודה על האמון שקיבלתי מהדירקטורים, מיוסי גביזון ומשותפינו".
משפחת רוטר החליטה לוותר על קבלת שכר דירה בגין הנכסים שהיא משכירה לחברה הכוללים את החנות בדיזינגוף סנטר בתל אביב, החנות ברחוב אלנבי בתל אביב והחנות ברחוב רוטשילד בראשון לציון, בתקופת ההדממה שנכפתה על החברה לאור משבר הקורונה. חברי דירקטוריון החברה הודיעו על ויתור בגובה 20% משכרם בתקופת ההדממה.
לאור השינויים, עלות שכרו הקבועה של גבי רוטר תתעדכן לסך של 110 אלף שקל, בחודש במקום כ-120 אלף שקל להם היה זכאי בתפקידו כמנכ"ל משותף.