תערוכת הבנאים

מוזיאון מגדל דוד פתח את שעריו לקהל הרחב עם תערוכה חדשה על משפחת בנאי לדורותיה: "הבנאים - זאת המנגינה שלנו". לקראת הפתיחה נערך סיור מקדים למשפחה, מה שהיווה עבורה הזדמנות להיפגש בהרכב מלא לאחר שלא נפגשו כמה חודשים בשל הקורונה. נפגשו, התרגשו והתרשמו: האחים גברי והשופט (בדימוס) יצחק בנאי, בנו אביתר ופרופ' שמואל בנאי.
2 צפייה בגלריה
אביתר, יצחק וגברי בנאי
אביתר, יצחק וגברי בנאי
אביתר, יצחק וגברי בנאי
(צילום: ריקי רחמן)

חגיגה יוונית

העובדה שראש הממשלה נתניהו נפגש בשעות הצהריים שלשום (ג') במלון וולדורף אסטוריה בירושלים עם מקבילו היווני קיריאקוס מיצוטקיס - ידועה. מה שפחות ידוע הוא, שמלון היוקרה, שהיה הראשון לארח מנהיג זר בביקור רשמי, דאג לשכן אותו בסוויטת הפאר הנשיאותית ״נובל״, שגודלה לא פחות מאשר דירה רחבת הידיים (150 מ״ר).
הסוויטה כוללת סלון מפואר, חדר שינה גדול, מטבחון, ג׳קוזי, חדר סאונה יבשה ופינוקים נוספים. מי שהפתיע את האורח ביוונית צחה הוא סוטיריוס איקונומו היווני, מנהל התפעול של המלון, שחי בישראל מזה 20 שנה. מחיר התענוג? המחיר הרגיל של הסוויטה הוא 3,800 דולר ללילה לא כולל מע"מ, אבל המחיר ששילמה המדינה, מן הסתם, הוא אחר.
2 צפייה בגלריה
הסלון בסוויטת נובל, מלון וולדורף בירושלים
הסלון בסוויטת נובל, מלון וולדורף בירושלים
הסלון בסוויטת נובל, מלון וולדורף בירושלים
(צילום: וולדורף אסטוריה ירושלים)

כוח הרשת

הפורום הציבורי של כפרי הנוער והפנימיות בישראל נרתם לטובת ילדים ונערים שאין להם מחשבים. פנייה לציבור ברשתות החברתיות ולגופים שונים: "מחשב אחד משנה עולם״, הביאה לתרומה של - 200 מחשבים משומשים, מאנשים פרטיים וממוסדות האקדמיה.

מחפשים נדל"ן במישור אדומים?

דיזיין סיטי במישור אדומים הודיעה על שיתוף פעולה עם בנק ירושלים, שיפעל במתחם ויציע ללקוחות פתרונות פיננסיים לצרכי מימון של שיפוץ או רכישת בית. גיל טופז, מנכ"ל הבנק, הדגיש כי מתן הפתרונות הפיננסיים אינו מחייב שהלווים יהיו לקוחות הבנק.