מלון דרכים

אירוח עם כל הנשמה
את מלון דרכים, שממוקם בכניסה לדימונה, הקימו אבי ורונית אלקיים, בני זוג בחיים ובעבודה, שהחליטו להתיישב בנגב מטעמים אידיאולוגיים. הכוונה הפכה למעשה, ולפני כעשור נפתח מלון הבוטיק המדברי, בו 60 חדרים. מהרגע הראשון, כשנכנסים אליו, מרגישים את אותו משהו מיוחד, שלא תמיד אפשר להסביר במילים. זה אולי אותו חיוך בו מקבלים את פני האורחים, אולי העיצוב האוריינטלי המיוחד, ואולי פסנתר הכנף, שאם יש מי מהאורחים שרוצה לפרוט עליו, הוא מוזמן לעשות זאת ברצון.
10 צפייה בגלריה
מלון דרכים
מלון דרכים
מלון דרכים
(צילום: יח"צ)

לאחר הסבר קצר של אבי על שמירת ההנחיות לאורך הסופ"ש, תפסנו מנוחה קצרה בחדר נקי ונעים. כשהגענו למסעדה, לארוחת ערב שישי, קיבל את פנינו ריח התבשילים, שהיה בו משהו שנותן הרגשה של בית אמא. לאחר קידוש ושירי קבלת השבת, הוגשה ארוחת שישי בסגנון מרוקאי, טעימה ומגוונת. גם צמחונים, כמוני, קיבלו מענה מושלם לרעב. אז הגיע ההיי־לייט: שלוש שעות של שירה בציבור, בהדרכת עודד והאורגן, בלובי הגדול של המלון. ארץ ישראל הישנה והטובה התגלתה במלוא עוצמתה דרך המילים המוכרות, הלחנים, והמיקרופונים שעוברים בין המשתתפים.
למחרת בבוקר, לאחר ארוחת בוקר טעימה וטרייה, בסגנון מזנון ישראלי מסורתי, יצאו המעוניינים לסיור מודרך בסביבה, ויש לסביבה הרבה מה להציע. מי שהעדיף, כמוני למשל, להמשיך לספוג את האווירה הייחודית של המלון ולשוחח עם הזוג אלקיים - נהנה גם מזה. נינוחות, שלווה ואהבה - זה מה שהיה שם במלון לאורך השהייה.
למלון יש עמוד פייסבוק משלו. משפט כגון: "תודה על האירוח, הייתם נהדרים", חוזר שם כמנטרה. אלו לא רק מילים, זו הרגשת אמת. בתמורה לכמה מאות שקלים, עלות האירוח, נהנים מסופ"ש ספוג אווירה ציונית, ביתית ומשפחתית, מלא בנשמה. שווה כל שקל ורגע.
הכותבת הייתה אורחת המלון.

10 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

פרופסי מבית זינגבוים

"ורוד על העיניים?" שאלתי את עצמי כשלחצתי על בקבוק קרם העיניים החדש מסוג פרופסי, מבית חוה זינגבוים (PROPHECY-EYES ) שחררתי כמות ורודה קטנה, מרחתי, ונכנסתי למוד של להרגיש את התוצאה של מה שנחשב לפריצת דרך בתחום האנטי אייג'ינג. הקרם הוא תוצאה של טכנולוגיה ייחודית שפיתחה זינגבוים עם אוניברסיטת בר אילן, המאפשרת החדרת חומצה ההיאלרונית לעומק העור, ללא הזרקה. הוא גם מכיל קפאין, כדי להוריד את הנפיחות באזור. טופפתי באצבעות, כנהוג, גם על אזור העפעפיים. הקרם נספג במהירות, הותיר הרגשה טובה, איתה יצאתי לדרכי. הקרם אמור לטפל גם בכהויות. אומנם הכהות לא נעלמה, אבל הייתה פחות מורגשת. מיועד לכל גיל ולכל גווני העור. הבקבוק מעוצב נוח ומעניין, בצבעי כתום – מוזהב וכסף, מה שמשדר יוקרה. בהתאם גם המחיר.
עלות: 495 שקל לבקבוק.


10 צפייה בגלריה
פרופסי זינגבוים
פרופסי זינגבוים
פרופסי זינגבוים
(צילום: כפיר זיו)


קולגן לפנים

את רונית יודקביץ (54) רובנו מכירים כדוגמנית ושחקנית ישראלית. לאחרונה נחשפתי אליה שוב, הפעם כיזמית, כשהשיקה את קולקציית הטיפוח לעור הפנים, "קולגן פלוס", שפיתחה ביחד עם חברת ג'ליטה הגרמנית, וייחודה בחומרים הפעילים שבה, שילוב של חומצה הילארונית ופפטיד קולגן מבוסס פטנט. ניסיתי את סרום הפנים. רשום עליו שהוא מאט ומתקן את סימני ההזדקנות, ומעשיר את העור בלחות. לאחר ימים ספורים הודיתי בפני עצמי שקל להתמכר למוצר הזה. כמות קטנה ממנו מדי יום באמת עושה את העבודה. כידוע, אין מי שיעצור את הזמן שעובר, אבל העור מרגיש עירני, חיובי, ומקבל בסיס טוב לאיפור. אחת מחברותיי ניסתה את קרם הלחות, ולאחר שימוש של כשבועיים רצופים העידה על הרגשה של עירנות ונינוחות.
מחירים: סרום פנים: 275 שקל, קרם לחות ליום: 225 שקל.

10 צפייה בגלריה
סרום קולגן
סרום קולגן
סרום קולגן
(צילום: עדי גלעד)



הכוס שלא נשברת

אחרי תקופת הקורונה, הרצון לארח ולהתארח, ולהרגיש את הביחד המשפחתי, מתעצם. רק לפתוח את הדלת, לראות את הילדים והנכדים - וכבר טוב. אלא שלעולם חלק בלתי נפרד מהאירוח הוא לראות איך ככה, בלי כוונה, איזו כוס נופלת, ואופס... הלך הסט. בדיוק על זה חשבו בחברה הגרמנית koziol, כשיצרו כוסות עשויות פוליקרבונט, חומר בלתי שביר, מבודד ובלתי שריט. כוסות מגיעות בגדלים שונים ולשימושים שונים. לגבוהות, למשל, אפשר למזוג שמפניה או ג'ין וטוניק, והרחבות מתאימות לכל משקה, קר או חם. אבל כדי להיות בטוחה במה שמובטח, ניסיתי. החזקתי בכוס, לגמרי נוח. עצמתי עיניים, הפלתי אותה על הרצפה, ואכן הרמתי אותה כשהיא שלמה לגמרי. לכל אלו יש להוסיף את העובדה, שהכוס עמידה במדיח כלים. מתאימות לשימוש יומיומי, להגשה על שולחן חג ומהודר וגם על שולחן פיקניק. לא זול, אבל שווה להגיש בלי דפיקות לב מיותרות.
מחירים: מ־182 שקל ועד 264 שקל לסט של שישייה, בהתאם לדגם.

10 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


נרסיסו מגדיר מחדש את הפיתוי

אמרתם נרסיסו רודריגז ומול עיניי קופץ אותו מעצב אופנה ממוצא קובני, שהאופנה שלו נועזת ומיוחדת. הפעם הוא מגיח עם בושם חדש: NARCISO eau de parfum ambrée, שאת ההשראה אליו קיבל, לדבריו, מעור מנומש ומוזהב. כבעלת עור שכזה, שלא תמיד אהבתי אבל בסופו של דבר השלמתי איתו, ניסיתי להבין איך מסייע לי הניחוח להגדרה העצמית, מה גם שהוא מכוון, לדברי רודריגז, להגדיר מחדש את האלכימיה של הפיתוי. כמה שפריצים, וריח האמברה, שכולל בין היתר ענבר מועצם בווניל, מאסק, וילנג ילנג, הציף את החדר. ריח משכר וכמעט גרם לי לפתות את עצמי. צבע הבקבוק מותאם כמובן לאג'נדה של הבושם: ענברי חצוף.
נרסיסו רודריגז אמברה או דה פרפיום, 90 מ"ל – 469 שקל, 50 מ"ל – 369 שקל.

10 צפייה בגלריה
נרסיסו
נרסיסו
נרסיסו
(צילום: יח"צ חו"ל)

דולצ'ה וגאבנה פונה לגברים נדיבים וכריזמטיים

לקראת ראש השנה החלטתי לפנק ידיד קרוב בבושם החדש שהשיק בית האופנה דולצ'ה וגאבנה: K BY DOLCE&GABANNA E.D.P גרסת א.ד.פ. הוא ניסה. גם הוא וגם אני התלהבנו מהריח. הוא גם אהב את ההצהרה של הבושם: ניחוח חדש וחושני, שמגלם אדם, שבוחר את גורלו בתשוקה ובביטחון, מפתה, נדיב וכריזמטי. בינינו? מי לא רוצה להרגיש כזה? שנינו גם אהבנו את עיצוב הבקבוק, בעל הצורה הגיאומטרית של ה- K המקורי, שהפעם נצבע לצורך המטרה בגוון עמוק יותר של כחול רויאל, אחד הצבעים העוצמתיים.
דולצ'ה וגאבנה K 100 מ"ל, מחיר: 459 שקל

10 צפייה בגלריה
דולצ'ה לגבר
דולצ'ה לגבר
דולצ'ה לגבר
(צילום: יח"צ חו"ל)



בואו נתכסה:

מסכות אופנתיות.
תכירו את עדי בקשי: בת 33 מת״א, נשואה לתומר ואמא של טל ועלמה, שהבינה, לאחר שסיימה לימודי עיצוב אופנה בשנקר והתמחות בלונדון, שמה שחשוב לה זה לחבר בין אופנה איכותית לשימוש יומיומי. עם האג'נדה הזו יצרה צעיפים ייחודיים, ועם פרוץ הקורונה, עברה לעצב ולייצר מסכות דו צדדיות ורב פעמיות לנשים, גברים וילדים. ניסיתי. המסכה נעימה לפנים, עד כמה שמסכה יכולה להיות נעימה. התלהבתי ממבחר הצבעים והדוגמאות, ומהעובדה, שחלק מהמסכות מותאמות לצעיפים. חשיבה לקראת הסתו והחורף המתקרבים.
מכירה דרך האתר. מחיר מסכה:
כ- 59 שקל. מחיר צעיף:
החל מ- 99 שקל. יש גם סטים.


10 צפייה בגלריה
בקשי לגבר
בקשי לגבר
בקשי לגבר
(צילום: יח"צ)

10 צפייה בגלריה
בקשי לאישה
בקשי לאישה
בקשי לאישה
(צילום: יח"צ)


לא תצליחו לגנוב אותי!

משבר הקורונה סגר לנו כמעט לגמרי את השמיים, ורובנו, יש להניח, נעביר את תקופת החגים כאן, בישראל, הזדמנות מצוינת לצאת לטיולים ברחבי הארץ. אחד הדברים המטרידים, שקשורים בטיולים שם או כאן, הוא החשש מפני גניבות. כי כייסות הפכה, לצערנו, מקצוע. פתרון לבעיה זו מספקים תיקי BOBBY של המותג ההולנדי XD Design , שמעוצבים בטכנולוגיה מתקדמת לשמירה נגד גניבות. לקחתי את התיק בידיי, בדקתי. אכן, פטנט שיכול להביא לשקט הנדרש בנושא זה. לא עוד להצמיד את התיק מלפנים, או לבדוק בכל רגע אם הארנק או הסלולר עדיין איתנו. הרוכסנים ממוקמים בגב התיק, יש בו כיסים נסתרים, ואת תחתיתו אי אפשר לחתוך, בשל החומר ממנו היא עשויה. המוצר השימושי מגיע בכמה צבעים וגדלים, הוא יכול להכיל מחשב ויש בו גם כבל להטענת הטלפון הנייד. אהבתי גם את העובדה, שכל תיק עשוי מבקבוקי פלסטיק, לחיי איכות הסביבה.
להשיג באתר החברה, במחירים שנעים
בין 219 שקל ל-595 שקל. שווה את השקט הנפשי.

10 צפייה בגלריה
 תיק נגד גניבות
 תיק נגד גניבות
תיק נגד גניבות
(צילום: יח"צ)