לטעום עיר חדשה זה בדיוק כמו לטעום בציר של יין טוב. כל עיר, מתוך 77 ערי מדינת ישראל, וכל רשות מקומית או אזורית מתוך 255 הרשויות, הינה שונה מרעותה, בדיוק כפי שכל זן יין וכל בקבוק מכיל בתוכו טאנינים, טעמים ייחודיים המאפיינים אותו ועושים אותו לנבדל ושונה מאחרים.
לחוש עיר חדשה זה בדיוק כמו לצאת מתוך חוויה של צפייה בסרט בעל תסריט משובח, בהצגת תיאטרון שנכתבה על ידי מחזאי רב הגות, או מקריאת רומן המשלב שחוק עם דוק של דמעות. לכל אחת מהן יש את האג'נדה המובילה שלה, את הכותרת שבה היא רוצה להתאפיין, את התוכן שלה, וכמובן את המסר שאופייני לה ורק לה.
להכיר עיר חדשה זה בדיוק כמו לעשות טראק במקום עלום בקצה האחר של העולם, מקום שאותו לא הכרת קודם לכן, מקום שבו הלב דופק במהירות ומתפעם בכל פעם מחדש אול מול המראות החדשים והלא מוכרים.
1 צפייה בגלריה
עו"ד שיר הספרי, ממתגת ערים ויועצת אסטרטגית לרשויות ונדל"ן
עו"ד שיר הספרי, ממתגת ערים ויועצת אסטרטגית לרשויות ונדל"ן
עו"ד שיר הספרי, ממתגת ערים ויועצת אסטרטגית לרשויות ונדל"ן
(צילום: טל שחר)
לטייל ברחובות עיר ולפגוש אנשים שלא הכרת קודם לכן, זה בדיוק כמו לצאת מהבית, הרחוב, השכונה והעיר בה גדלת, ולספוג מסרים שרק מרחיבים לך את האופקים וממלאים אותך בתובנות חדשות.
אכן, לכל עיר יש את הנשמה שלה, את הנטיות, את ההעדפות ואת ההתמחויות והאהבות שלה. אחת מתאפיינת כעיר ירוקה, טובלת בטבע, השנייה בתרבות ומוזיקה, השלישית בספורט, הרביעית בהייטק והחמישית במצוינות בחינוך.
אבל לכולן, ממש לכולן, יש את התאווה הבלתי נגמרת להיות מיוחדת במינה ONE OF A KIND לכולן יש את גאוות היחידה, בדיוק כמו יחידה צבאית מהוללת או קבוצת ספורט מובילה, כשלכולן יש את תג היחידה הייחודי, המדים והתלבושות שיוצרים את הבידול ואת הטעם הכל כך מובהק. גאוות היחידה היא בראש ובראשונה פנים ארגונית קרי: גאוות התושבים.
בידולה של העיר, הוא תמצית מיצובה כבעלת ערך ייחודי. ערכים שונים המאפיינים עיר ההולכת ומתפתחת, ראוי שיושתתו על אבני היסוד הקיימים אשר להם אחיזה במציאות היומיומית. הקידמה, הפיתוח והחזון העתידי אליו הרשות שואפת הינם פרי מאמץ רב שנים שמקורו בעשייה בלתי פוסקת, רפטטיבית ועקבית.
מגזין ייחודי זה, העומד בפתחה של שנה מאתגרת בהיבט קולוסאלי עולמי אך גם ברמה המקומית המוניציפלית, יציג בפניכם הקוראים רשויות מובילות בתחומי עשייה ניכרת ובעלת השפעה רב תחומית. העשייה הנבחרת של הרשויות מוצגת כהוויתה, אליכם התושבים, שהינכם הכוח המניע את ראשי המערכת המוניציפלית, כמו גם כלפי כלל האזרחים הנחשפים לראשונה, למיזמים חדשים והישגים שיש בהם כדי לייצר עבורכם ערכים מוספים ורב גוניים.
מגזין ייחודי זה מבדל את הרשויות הנבחרות לשנת 2021 בשלל אספקטים, שנבחרו בקפידה רבה על ידי צוות מחלקת המוספים המיוחדים של ידיעות אחרונות, ומשותפת לכולן העובדה שהן מהוות הזדמנות בלתי רגילה לזוגות צעירים ומשפרי דיור התוהים בעצם ימים טרופים אלה הכיצד ייראה עתידם. בכולן ישנה הנהגה דינמית, תוססת ומקצועית לעילא ולעילא. אליהם תוכלו להיוודע עם קריאתכם המלאה.
הנני מתכבדת להציג בפניכם את העולם המרתק שאליו אני נחשפת אישית וחווה במשך כל ימות השנה, כממתגת ערים, מתוך מטרה ליצור הגירה חיובית, לקדם תיירות פנים, לפתח מיזמי מסחר ותעסוקה ולסייע בבניית שכונות חדשות, נדל"ן, איכות וחוויית מגורים ועוד ועוד. מאחלת לכם, שנה אזרחית משגשגת בעלת קידום וצמיחה בבניית ארצנו היפה. שנדע אך ימים טובים, בבריאות ובטוב. לחיים!
עו"ד שיר הספרי, ממתגת ערים ויועצת אסטרטגית לרשויות ונדל"ן