אחרי הפריים דיי שאכזב ישראלים עם מבצעים בינוניים, 4 ביולי מגיע, יום העצמאות האמריקני, החג שמשיק את עונת מבצעי הקיץ בארה"ב.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
למעט בלאק פריידיי, רוב חגי הקניות האמריקניים מתאימים בעיקר למי שאוהב מותגים שנמכרים בארה"ב. במותגים שנמכרים בארץ, לא תמיד זה חג שמשתלם לישראלים, בגלל מחירי שילוח גבוהים, אבל מי שאוהב מותגי אופנה מסוימים יכול לקנות אותם בזול בחג הזה. מי שאוהב מותגי אופנה אמריקניים זה הזמן לקנות אופנת קיץ. המחירים יירדו עוד בהמשך, אבל הקיץ כבר פה ומי שצריך בגדים - זה הזמן. בנוסף, יש גם הרבה מבצעים על מותגי קמפינג.
1 צפייה בגלריה
קניית בגדים במבצעים
קניית בגדים במבצעים
מי שאוהב מותגי אופנה אמריקניים זה הזמן לקנות אופנת קיץ
(צילום: Shutterstock)
קחו בחשבון מחירי שילוח שמייקרים את העסקה (השתמשו בחברות שמציעות כתובת בארה"ב כשמדובר באתרים שלא שולחים לישראל) ושתתבקשו לשלם מע"מ אמריקני באתרים שלא שולחים ישירות לישראל. בקנייה מעל 75 דולר תשלמו גם מע"מ ישראלי. בחלק מהאתרים יש קופוני הנחה. אחרים מציעים הנחות לקנייה ראשונה באתר בנוסף למבצע.
הנה כמה דוגמאות לרשתות שיצאו במבצעי אונליין: אתר בגדי הילדים הישראלי אמריקני nununu מציע מבצעים של עד 50% הנחה. ב-נט אה פורטה יש עד 60% הנחה. באתר של ויקטוריה סיקרט הוכרז סייל של עד 50% הנחה, Bed Bath and Beyond מציע עד 50% הנחה, אייהרב מציע מבצע של עד 20% הנחה על תוספי מזון (בנוסף לקודי הנחה שמעניקים 20% הוזלה על כל הסל: herbert20 וגם SDM370).
בליווייס מציעים עוד 50% על פריטים שבמבצע, באולד נייבי יש פריטים בעד 50% הנחה, בספורה עד 50% הנחה על מותגים נבחרים עם שילוח חינם בארה"ב באמצעות הקוד: FREESHIP. הנחה גם בספאנקס - 30% על פריטים שכבר במבצע, והנחות גם באורבן אאוטפיטרס. בבסט ביי מציעים הנחות עד ה-14 ביולי, במייסיס אפשר לקבל הנחה בשימוש בקוד הקופון FOURTH עד 50% על מוצרי יופי, ומבצעים גם בטארגט וולמארט ואיביי.
כדאי לחפש מבצעים גם באמזון ששולחת חלק מהמוצרים ישירות לארץ ובאמריקן איגל האמריקני שמציע שילוח חינם לישראל. לעתים יש גם מבצעים טובים על מוצרי אלקטרוניקה בחג הזה. למשל: ב-JBL יש הנחה של עד 40% על מגוון אוזניות של המותג, כמו אוזניות אלחוטיות ב-29.95 דולר במקום ב-49.95 דולר.
בחברת USHOPS שמציעה כתובת בארה"ב עבור שילוח לארץ מאתרים שלא שולחים ישירות לישראל, מעריכים שהמבצעים יגיעו ל-40%-80%. בעיקר על הלבשה, כלי בישול ואירוח, צעצועים לילדים גאדג'טים ועוד. בחברה יצאו במבצע: 40% שילוח על החבילות מ-4 עד 31 ביולי. גם ב-IDGU יש מבצע דומה: 10%-40% הנחה על שילוח מארה"ב ומאירופה בשימוש בקוד קופון FLY40, עד 6 ביולי.