עומר אדם חוזר למכור משקפי שמש: ישמש כפרזנטור למותג חדש בשם קטלייה, שיימכר ברשת אופטיקנה. כך נודע ל-ynet. לאדם ולאופטיקנה היתה ב-2019 שותפות מתוקשרת שכשלה, בשיווק מותג אמריקני בשם ורסו, שנגמרה בסכסוך עם בעלי החברה האמריקנית - למרות הצלחת המותג בישראל. כעת אדם משמש כפרזנטור בלבד במותג החדש ולא כשותף.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בימים האחרונים צולם קמפיין למותג בכיכובו של אדם ליד ים המלח והוא צפוי להיות משודר במהלך החודש. על פי הערכות, אופטיקנה תשווק את המותג החדש במחירים של כ-299 שקל לזוג.
1 צפייה בגלריה
עומר אדם ורומי פרנקל בקמפיין משקפי שמש של ורסו אופטיקנה
עומר אדם ורומי פרנקל בקמפיין משקפי שמש של ורסו אופטיקנה
עומר אדם ורומי פרנקל בקמפיין משקפי שמש של ורסו אופטיקנה
(צילום: דודי חסון )
ההרפתקאה הקודמת של אדם בשוק משקפי השמש הסתיימה כאמור במפח נפש. הוא הקים ב-2019 חברה משותפת עם המותג ורסו (VERSO), בשם ורסו ישראל, לשיווק משקפי שמש תחת המותג באתר אינטרנט ייעודי. המותג ורסו שייך לחברה אמריקנית בבעלות דייויד וג'קי עמר.
בשלב מאוחר יותר הם חברו לאופטיקנה, עבור שיווק בלעדי של המותג בנקודות מכירה פיזיות ואז התגלע סכסוך בין הצדדים.
הבעלים של החברה האמריקנית טענו כי אופטיקנה ייצרה מוצרים תחת שם המותג הזה - ללא רשותה. החברה תבעה את אופטיקנה ב-13.6 מיליון שקל, בטענה להפרת סמני מסחר ופגיעה במוניטין.
מנגד, חברת ההפקות של עומר אדם (PAI) תבעה אותם על שמונה מיליון דולר בטענה להפרת חוזה ולהצגת מצגי שווא. אדם טען שוורסו הציגה מצג שווא לפיו המשקפיים מיוצרים באיטליה בעוד שהם מיוצרים בסין. הוא טען שהמלאי שקיבלה אופטיקנה פגום ולכן היא נאלצה לייצר פתרונות בעצמה. שתי התביעות עדיין נידונות בבית המשפט.
מאופטיקנה טרם נמסרה תגובה.