עוד חברה מפסיקה פעילות בגלל משבר הקורונה: חברת המשלוחים מסטופ (mustop), שמציעה כתובת בארה"ב ובריטניה, עבור ישראלים שקונים אונליין מאתרים שלא שולחים ישירות לישראל, הודיעה ללקוחות שהיא מפסיקה פעילות וכי עליהם "להפסיק לאלתר כל שימוש בכתובות המרכזים הלוגיסטיים של מסטופ בהזמנות חדשות".
החברה הודיעה ללקוחות במייל, שכיוון שהמרכזים הלוגיסטיים של מסטופ ממוקמים בניו ג'רזי ובלונדון, היא נאלצת לחדול מפעילות המשלוחים שלה.
1 צפייה בגלריה
מסטופ מאסטופ
מסטופ מאסטופ
סוגרים. מסטופ
(צילום מסך)
לפי החברה, אלה "שני מוקדים בהם, לצערנו המלחמה במגפה עדיין בשיאה ומספר החולים והמתים גבוה מאוד. בתנאים שנוצרו, תפעול קו קבלת חבילות והעברתן לישראל, הפך להיות מורכב ביותר ומהווה סיכון בריאותי לצוות העובדים ובני משפחותיהם. עקב כך, מסטופ נאלצת להפסיק את פעילותה לאלתר. עם זאת, חשוב לנו להדגיש כי החבילות שהוזמנו על ידי לקוחות למרכזים הלוגיסטיים עד ליום הודעה זו, 15 במאי, יום ג', יטופלו ויימסרו בישראל.
"אנו נמשיך לקבל, לטפל ולשלוח חבילות שיגיעו למרכזים הלוגיסטיים שלנו עד 29 במאי 2020 ונציגי השירות שלנו ימשיכו לתמוך בכל חבילה ולקוח באמצעות המייל. חבילות שיגיעו אחרי 29 במאי, יוחזרו לשולח".
עוד מסרה החברה ללקוחות כי "יש להפסיק לאלתר כל שימוש בכתובות המרכזים הלוגיסטיים של מסטופ בהזמנות חדשות. הזמנות מתאריך 13 במאי והלאה לא יטופלו וחבילות במידה ויגיעו, יוחזרו לשולח. אנו מודים לכם על האמון רב השנים ומאחלים הרבה בריאות לכם ולמשפחותיכם".
מסטופ הוקמה בשנת 2000 ומפעילה מרכז לוגיסטי בארה"ב ובבריטניה. היא מתמחה בשירותי שילוח אקספרס שמגיעים לישראל תוך ימים בודדים. הנרשמים לשירות קיבלו כתובת בארה"ב ובריטניה ללא תשלום. הם רכשו באתרים שלא שולים ישירות לישראל ובשורת הכתובת הזמינו את הכתובת שניתנה במסטופ. החברה מתחרה בחברות שילוח כמו idgu, יושופס ו-DealTas.
פורסם לראשונה: 22:11, 12.05.20