הממשלה אישרה היום (א') את החלטתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', למנות את אפי מלכין לממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, במקומו של קובי בר-נתן, שחוזהו הסתיים לפני חודשים אחדים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
הממשלה אישרה בכך מינוי ראשון מבין חמישה הצפויים בשבועות הקרובים: יו"ר רשות ניירות ערך; הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון; כלכלן ראשי ומנהל רשות המיסים. בסוף השבוע הסתיימה הגשת המועמדויות למנהל רשות המיסים והממונה על שוק ההון, כאשר יותר מ-30 מועמדים הגישו את מועמדותם.
1 צפייה בגלריה
אפי מלכין
אפי מלכין
הממונה על השכר, אפי מלכין
(צילום: דוברות משרד האוצר)

מלכין, שהחל את דרכו באגף השכר ב-2009, שימש בשלושת החודשים האחרונים ממלא מקום הממונה על השכר וקודם לכן שימש המשנה לממונה על השכר. מתוקף תפקידו היה אחראי על החברות הממשלתיות ועל מערכת הבריאות. במסגרת תפקידיו הקודמים היה מעורב, בין היתר, ברפורמה בחשמל, ברפורמה בנמלים, בהפרטת תעש, בהקמת תאגיד השידור הציבורי ועוד.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אני שמח מאוד על המינוי ומודה לחבריי בממשלה על אישור מינויו של אפי מלכין לממונה על השכר באוצר. אישור המינוי, עליו הודעתי לאחרונה, הוא הבעת אמון נוספת בו. בחודשים האחרונים הכרתי איש מקצוע מצוין בתחומו. אני בטוח שאפי ימשיך להוביל את אגף הממונה על השכר במקצועיות ויחד נעשה רבות למען אזרחי ישראל".
מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר: "אני מברך על אישור מינויו של אפי מלכין לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה.אני בטוח שכישוריו הרבים וניסיונו הרב של אפי, יביאו לתרומה משמעותית להנהלת משרד האוצר ולקידום יחסי העבודה בישראל לטובת כלל משק".