לקוחות דיווחו היום (ב') על קשיים בהתחברות לפפר, הבנק הווירטואלי מבית לאומי, כמו גם על קושי בהתחברות לאפליקציית ההשקעות של הבנק, פפר אינווסט. מתלונות שהגיעו ל-ynet עלה כי לקוחות רבים לא הצליחו להיכנס לחשבון ולבצע פעולות כלל משעות הבוקר המוקדמות ועד סביב השעה שמונה בערב. יצויין כי הדרך היחידה להתחבר ולבצע פעולות בחשבון פפר היא באמצעות האפליקציה.
מפפר נמסר בתגובה כי "התקלה נפתרה. ניתן כעת להיכנס לאפליקציה ולבצע פעולות כרגיל. אנו ממשיכים לעקוב כדי למנוע הישנות תקלות".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
התקלה באפליקציית פפר
התקלה באפליקציית פפר
התקלה באפליקציית פפר
(צילום מסך)
בשעה מוקדמת יותר היום טענו בפפר כי מדובר ב"תקלה נקודתית בפפר שגורמת לקשיי התחברות לסירוגין לחלק מהלקוחות. אנו פועלים לתיקון התקלה ומתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית".
יצויין כי התקלה התרחשה דווקא ביום העשירי לחודש - תאריך בו רבים מקבלים משכורת ונדרשים לבצע העברות ותשלומים דחופים. בנוסף, המשקיעים באמצעות אפליקציית פפר אינווסט לא יכלו לנהל את השקעותיהם כלל בשעה בה השווקים בחו"ל חווים נפילות קשות, בדגש על מניות הטכנולוגיה המובילות בארה"ב.
3 צפייה בגלריה
לקוחות מתלוננים בעמוד הפייסבוק של פפר
לקוחות מתלוננים בעמוד הפייסבוק של פפר
לקוחות מתלוננים בעמוד הפייסבוק של פפר
(צילום מסך)
לקוחות התלוננו גם בעמוד הפייסבוק של פפר. "איך אני אמור לגשת לחשבון הבנק שלי אם אתם מחליטים להפיל את המערכת מבלי לתת התראה או להודיע למישהו?", כתב לקוח אחד. לקוח אחר, שהגיב עשר שעות לאחר מכן, טען כי "לא נכנסה לי משכורת עד עכשיו". "עד לרגע זה לא ניתן להתחבר לאפליקציה! לא הגיוני!", "ועוד ביום של משכורות...", כתבו לקוחות נוספים.
פורסם לראשונה: 19:12, 10.01.22