רשת בתי הקפה "טאטי אנד אילנ'ס", המונה 22 סניפים ואף מייבאת קפה לארץ, תתחיל להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הרשת תתמזג עם שלד בורסאי בשם קונטיניואל ששימש חברת טכנולוגיה שהונפקה לפני שנה וחצי ולא צלחה, ופעילותה נמכרה לחברת רדקום.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
"טאטי אנד אילנ'ס" מוערכת בשווי של כ-60 מיליון שקל לפני הגיוס ומצויה בבעלות אהוד קרלינסקי, שיחזיק ב-75% מהחברה הממוזגת ששמה יוסב ל"אילנ'ס". בעלי המניות של קונטיניואל יחיזוק ב-15% בלבד והציבור יחזיק ב-10% הנותרים. הכוונה היא לגייס בשלב הראשוני בין 6.5 מיליון שקל ל-10 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
טאטי אנד אילנ'ס
טאטי אנד אילנ'ס
טאטי אנד אילנ'ס
(צילום: דניאל לילה ניצן)
לפי בעלי הרשת, הסיבה העיקרית לגיוס נועדה להשקעה בסניפים חדשים של "טאטי אנד אילנ'ס" בישראל - עם מטרה של 20 סניפים נוספים בשלוש השנים הבאות. כמו כן, אילנ'ס פועלת כיום בשדות התעופה בן גוריון ורמון, ובכוונתה לפרוץ גם לשדות תעופה בינלאומיים - החברה נמצאת במשא ומתן עם שדות תעופה בחו"ל לפתיחת בתי קפה נוספים.
קרלינסקי היה בעבר הבעלים של "קפה אווה" שסיפק קפה לכ-60% מבתי הקפה בארץ. בשנת 2016 הוא רכש את רשת אילנ'ס, שהייתה אחת מרשתות הקפה הראשונות שהושקו בארץ בשנת 1994 והתמחתה ספציפית בתחום הקפה, ובשנת 2021 רכש גם את רשת "טאטי" ובכך השלים את תחום המאפים והקולינריה ומיזג בין שתי הרשתות, לרשת הנקראת כאמור "טאטי אנד אילנ'ס". כיום, הרשת מגלגלת כ-75 מיליון שקל בשנה.
2 צפייה בגלריה
טאטי אנד אילנ'ס
טאטי אנד אילנ'ס
טאטי אנד אילנ'ס
(צילום: דניאל לילה ניצן)
ב-2022 אילנ'ס נכנסה כשותפה בחברת אגרו קפה המתמחה בהשבחת מטעי קפה בחו"ל ובעלת בית קלייה בעמק האלה. החברה היא יבואנית של קפה ירוק שחלקו מגיע מהמטעים של החברה בקולומביה, וכיום היא נמצאת במשא ומתן לפיתוח מטעים גם באתיופיה.