אתר האופנה הבריטי נקסט (NEXT) יציע לראשונה הנחה מיוחדת לישראלים: 10% על כלל האתר, למעט מותגים. מדובר באחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים, בעיקר בבגדי ילדים. הוא מוכר גם אופנת נשים, גברים ופריטים לבית, ורוב הרכישות בו אינן של מותגים, אלא של פריטי נקסט.
זאת, כאמור, פעם ראשונה שהאתר נותן הנחה מיוחדת לישראלים. לשם השוואה, באסוס, אתר פופולרי נוסף על ישראלים, יש קוד הנחה קבוע לישראלים IL17, וכן הנחות משתנות לכבוד חגי ישראל. בנקסט לא רק שאין הנחות לישראלים, אין כמעט קודי קופון ובקושי יש קטגוריית סייל ומבצעים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
אתר נקסט
אתר נקסט
אתר נקסט
(צילום: Shutterstock)
בעבר היו קודי קופון לנקסט, אבל מאז שהאתר הפך לפופולרי כל כך, הנוהג הזה חדל וכבר שנים רבות שאין כמעט דרך להשיג בו הנחה. למרות זאת ישראלים קונים שם בהמוניהם בשל המגוון האיכות והמחיר. לשם השוואה, מכנסי ג'ינס לבנים נמכרים באתר ב-50-40 שקל, וברשתות ביגוד ישראליות לילדים ב-150-80 שקל.
ההנחה תיכנס לתוקף ממחר (רביעי), ולא ברור אם תיעשה באמצעות קוד קופון או כהנחה באתר. ככל הנראה יהיה באנר שיברך את הישראלים לקראת החג ויציג את ההנחה. בשלב זה אין תאריך סיום להנחה.
2 צפייה בגלריה
ביגוד ילדים בנקסט
ביגוד ילדים בנקסט
ביגוד ילדים בנקסט
(צילום: יח"צ)
מהחברה נמסר כי היא "מושקת עם יציאת קולקציית האביב החדשה לקראת חג הפסח, הכוללת בגדי נשים ונעליים, בגדי ונעלי ילדים, בגדים ואביזרים לגברים, בגדי ספורט וקטגוריית עיצוב הבית".
למותג למעלה מ-700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, והאתר שלו משרת כ-70 מדינות. הוא פועל בישראל מאז 2010, כולל גרסה בעברית, ומציע שילוח חינם באמצעות דואר ישראל תוך 8-5 ימים, וכן שירות לקוחות בעברית.