השכונה הקהילתית והפסטורלית נמצאת בחלקה הצפוני של העיר, בין פארק הרצליה לפארק רעננה, והיא בעלת צביון ייחודי, טובלת בצמחייה עשירה ועצים עתיקים. השכונה נהנית ממיקום מצטיין, קרוב לאוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי), עם נגישות גבוהה ונוחה לאזור התעשייה הרצליה פיתוח, מהיוקרתיים והמבוקשים בארץ ולצירי תנועה מרכזיים, במרחק נגיעה מהקאנטרי, הספורטק, היכל אומנויות הבמה, קניון שבעת הכוכבים ובמרחק נסיעה קצר לאזורי הבילוי של הרצליה פיתוח וחוף הים.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: סנאפשוט כהן)

שלווה כפרית בלב העיר
הפוטנציאל האדיר של שכונת גן רש"ל הופך אותה ליעד נדל"ני לוהט, וזאת בזכות מספר גורמים: תנופת פיתוח אדירה, מוסדות חינוך מעולים , לוקיישן מצוין, שכונה ותיקה שנהנית מהשקט והשלווה של כמעט מושב בתוך עיר, ומוקד משיכה לאוכלוסיות חדשות איכותיות.
"פרשקובסקי" - אחת מחברות הנדל"ן הגדולות, זיהתה את הפוטנציאל האדיר של השכונה, ובחרה להקים בה את פרויקט "פרשקובסקי בגן רש"ל, הרצליה", שהפך לסיפור הצלחה. על-פי נתוני רשות המיסים, זהו הפרויקט הנמכר ביותר בהרצליה בשנת 2023. זהו הפרויקט השלישי של החברה בעיר , החברה בנתה בהרצליה הירוקה ובשכונת גליל ים, וגם שם זיהתה את הפוטנציאל של השכונות שהפכו לסיפור הצלחה.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: סנאפשוט כהן)
במסגרת הפרויקט בשכונת גן רש"ל, פרשקובסקי מקימה מתחם ייחודי של ארבעה בנייני בוטיק בני 8 קומות ו-156 דירות בתמהיל מגוון. בפרויקט מוצעות דירות 5-3 חדרים, דירות גן בנות 5 ו-6 חדרים ופנטהאוזים בני 5 ו-6 חדרים במפרט עשיר במיוחד.
להלן דוגמאות למחירי דירות בפרויקט:
מגוון דירות 3 חדרים במחיר של החל מ-3,199,000 ₪
מגוון דירות 4 חדרים במחיר של החל מ-3,899,000 ₪
מגון דירות 5 חדרים החל מ 4,350,000 ₪
מגוון דירות גן גדולות במיוחד במחיר של החל מ-5,900,000 ₪ בהטבות בלעדיות
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: סנאפשוט כהן)
בפרויקט "פרשקובסקי בגן רש"ל" ייעשה שימוש בשיטת בנייה ירוקה עם חיסכון אנרגטי וכלכלי. המבנים ייבנו בשיטה טרומית, המשלבת אלמנטים עם בידוד תרמי חיצוני. כמו כן השימוש בשיטה זו ישפר באופן משמעותי את רמת הבידוד ביחידות הדיור בפרויקט.
פרויקט "פרשקובסקי בגן רש"ל" בהרצליה, שנמצא בבנייה בימים אלה, תוכנן על ידי משרד זרחי אדריכלים, והאכלוס צפוי בחודש מרץ 2026.
בואו לחוות את החיים דרך פילטר ירוק וליהנות מחוויית מגורים בסביבה כפרית בפריים לוקיישן בהרצליה. כל מה שחלמם ויותר - "פרשקובסקי בגן רש"ל" הרצליה.