בפעם הראשונה בתולדותיה תהיה קבוצת עזריאלי בעלת זכיון למותג אופנה בינלאומית: לממון ול-ynet נודע כי עזריאלי קיבלה את הזיכיון לישראל של מותג האופנה הבריטי אולסיינטס (AllSaints), אופנת פרימיום אורבנית עדכנית לנשים וגברים, כולל אקססוריז, נעליים ותיקים. חנות הדגל שלה בבריטניה נמצאת בנוטינג היל (פורטובלו), וסימן ההיכר שלה הוא הקיר המשובץ מכונות תפירה ישנות (העיצוב משתנה בימים אלה).
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
חנות של ALLSAINTS בלונדון
חנות של ALLSAINTS בלונדון
חנות של ALLSAINTS בלונדון
(צילום: shutterstock)
עוד נודע כי תפעול המותג והחנויות בישראל נמסר לגוף מקצועי בתחום קבוצת 911, בעלת רשת חנויות סטורי המתמחה בשיווק וביבוא מותגי אופנה איכותיים בראשות אורי רייז. החנות הראשונה תיפתח כחנות בתוך חנות, בחנות חדשה של סטורי שתושק באוגוסט בקניון איילון ברמת גן מקבוצת עזריאלי.
חנות הדגל של המותג הבריטי תיפתח בסוף השנה בקניון החדש שמוקם במגדל המשרדים שרונה תל אביב בבעלות עזריאלי, שבחזיתו תפתח קבוצת פוקס חנות ענק ראשונה בארץ של נייקי טאון, חנות הפרימיום של נייקי בעולם. סטורי תהיה אחראית גם על הפצת המוצרים לקמעונאים נוספים ועל בניית המותג בישראל.
אולסיינטס מפעילה רשת של 323 חנויות בפריסה עולמית מבריטניה ועד לסין, ומעסיקה 3,200 עובדים. מחזור המכירות של החברה בשנת 2020 הסתכם ב-364 מיליון ליש"ט, והרווח התפעולי שלה הסתכם ב-9.4 מיליון ליש"ט. החברה נמצאת בשליטת קרן ההשקעות ליאון קפיטל וידועה בקשר שלה עם תעשיית המוזיקה. אולסיינטס מארחת הופעות חיות של מוזיקה בלוס אנג'לס בשיתוף פעולה עם אמנים ידועים. הרשת מוזכרת בשיר של ג'סטין טימברלייק (חליפה ועניבה), בשיר של ג'יי.זי ועוד. גם בישראל המותג יהיה פעיל בתחום המוזיקה.
קבלת הזיכיון היא פריצת גבולות מצד עזריאלי: זוהי הפעם הראשונה שבה קבוצת קניונים פועלת לקבלת זיכיון, תחום שהיה עד כה נחלת קמעונאי האופנה בלבד. עזריאלי הקימה לצורך הזכיינות יחידה מיוחדת. בעבר ניסתה הקבוצה לקבל את הזיכיון של המותג יוניקלו במטרה לבדל את עצמה מקניונים אחרים וכחלק מהיערכות וחשיבה מחודשת בעניין המגוון והאטרקציות הנדרשות כיום בקניונים בעקבות הקפיצה ברכישות אונליין.
מעזריאלי נמסר בתגובה: "במסגרת הרצון לייצר בידול בחוויית הלקוח ובתמהיל המותגים אשר בקניוניה התקשרה קבוצת עזריאלי עם מותג האופנה הבינלאומי AllSaints ותשיק את המותג באופן רשמי בישראל. הרשת תופעל בישראל על ידי קבוצת 911, בעלת רשת החנויות סטורי. חנות AllSaints הראשונה בישראל תיפתח בקניון עזריאלי איילון ברמת גן ותפעל כ'שופ-אין-שופ' בחנות סטורי. חנות הדגל הראשונה של AllSaints בישראל תיפתח בתחילת 2022 בקניון החדש עזריאלי שרונה בתל אביב".