יום האישה הוא תזכורת לחוסן העצום ולנחישות שמפגינות נשים מדי יום. השנה באופן מיוחד, לצד ימים לא פשוטים שעוברים פה, נשים הוכיחו כוח ונחישות, כל אחת בדרכה, ואת - אחת מהן. נשים הן מולטי־טאסקינג, הן אלופות בלתמרן בין ריבוי משימות ותחומי אחריות במקביל. זה מתגמל ומספק, אך שלא יהיו לכן אשליות, ריבוי משימות הוא עניין מורכב ומאתגר, ולא תמיד מרגיש כל כך נוצץ. האם אותה יכולת מולטי-טאסקינג גובה מאיתנו מחיר בריאותי? מחקרים מהשנים האחרונות חושפים פער מדאיג בין הצרכים התזונתיים של נשים ובין מה שקורה בפועל.

אם נשים היו מנהלות את העולם

כמה כוח ועוצמה יש לנשים. בכל מקום מתקדם בעולם יודעים זאת, ולפעמים ישנו הרושם שהדרישות מאיתנו רק הולכות ועולות, גם מצד הסביבה וגם מעצמנו. מזדהה?
נתונים סטטיסטיים מראים, שכמעט בכל העולם תוחלת החיים של נשים גבוהה יותר. חוקרים פיתחו תיאוריות שונות, שניסו למצוא הסבר לסוד אריכות הימים. תובנה מדעית אחת זכתה להסכמה: נשים חיות יותר לא כי הן מזדקנות יותר לאט, אלא כי הן חסונות יותר בכל גיל בהשוואה לגברים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: קטיה סלוצקי)
לצד החוסן, אורח החיים המודרני מביא עימו אתגרים רבים, אחד מהם הוא ההיבט התזונתי והעומס שמשותף לנשים רבות. אם את מוצאת את עצמך בסוג של מרוץ להספיק הכול, מג'נגלת בין עבודה, בית, משפחה ועוד מיליון משימות ומגיעה לסוף היום "גמורה", יכול להיות שבלי לשים לב קצת שכחת אותך. אולי לא הספקת לאכול כמו שצריך, לישון מספיק שעות או קצת להתאוורר, לצחוק ולנשום עמוק.
לכבוד יום האישה הבינלאומי, אנחנו בוחרות לשים את הפוקוס עלייך, אישה יקרה, ולהזכיר לך עד כמה את חשובה. לא משנה מאיזה רקע את מגיעה, מה העבודה שלך או הסטטוס המשפחתי, יש לך עוצמות פנימיות שמאפשרות לך להיות מי שאת, להתמודד עם האתגרים בחייך ולעבור את כל מה שעברת עד היום.
"בניגוד למה שחושבים, הנשים המצליחות ביותר בעולם אינן חוששות להביט פנימה, לחדד חוזקות ולעבוד על המקומות שדורשים שיפור" (אינדרה נויי).

מחקרים מראים שלנשים סיכון גבוה יותר לסבול מחוסרים תזונתיים

הצרכים התזונתיים שלנו, הנשים, מושפעים מתקופות שונות בחיינו, הכוללות שינויים הורמונליים, גיל הפוריות, היריון, לידה, גיל המעבר וכן הלאה. בכל שלב הגוף דורש משאבים, שמתפקידנו לספק לו: ויטמינים, מינרלים וכל יתר רכיבי התזונה החיוניים. לבחירות התזונתיות שלך יש משמעות רבה בכל מה שקשור לבריאות שלך. תזונה היא הרבה מעבר למראה חיצוני ולמשקל גוף, היא זו שמספקת את חומרי ההזנה לכל צורכי גופך, ממערכת ההגנה הטבעית שלך, הפעילות ההורמונלית, מצב העור, חוזק השיער, רמת האנרגיה, מצב הרוח ואיכות השינה שלך. בתוך כל הכאוס שמזמנת לך שגרת החיים התובענית, יחד עם הלחצים המלווים את כולנו בימים אלו, חשוב שתשימי לב שאת לא מזניחה את ההיבט הכי חשוב - הבריאות שלך.
חכי, אנחנו לא כאן על מנת להטיף לך, להיפך. אנחנו בדיוק כמוך, יודעות שאורח החיים התובעני והתזונה המושלמת לא תמיד נפגשים. לא קל למצוא זמן לעצמך, כשהשגרה שלך כל כך עמוסה. את הרי יודעת שבריאות זה הדבר הכי חשוב, ואת משתדלת, עד כמה שאת יכולה, להספיק לאימון פילאטיס, להכין לעצמך סלט או לשתות היום יותר מים מקפה, וזה לא תמיד מצליח. בואי נדבר על מה את כן יכולה לעשות למען עצמך.
"לצעוד הרחק מההיסטוריה העוצרת אותך, ולצעוד קדימה אל הסיפור שתרצי לברוא" (אופרה ווינפרי)

החיזוק שלך

לחזק את הגוף, זה להכיר בערך שלך ולהעניק לעצמך עוד רגע של תשומת לב למקומות שאולי קצת שכחת לאחרונה. הינה משהו שתוכלי להוסיף בקלות לשגרת היום שלך, בלי לשנות סדרי עולם: מולטי ויטמין לנשים מבית סופהרב. פורמולה מתקדמת ועשירה, שפותחה במיוחד עבור נשים עמוסות, עם 29 רכיבי תזונה חשובים - ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, שתספק לגופך את ההשלמה התזונתית שכה חשובה לך בימים אלה. זהו מולטי ויטמין לנשים, היחיד בישראל שמשלב ויטמין K2 ממקור טבעי בנגזרת הפטנטית ®MenaQ7, המגובה במחקרים מדעיים עדכניים בתחום בריאות העצם. יש בו ברזל פטנטי שנספג ביעילות ואינו גורם לתופעות לוואי, וחומצה פולית בצורתה הפעילה "פולאט" ובמינון היומי המומלץ לנשים. הוא מכיל מגנזיום במינון מוגבר ביחס לכל תוסף מולטי ויטמין אחר לנשים ולא בכדי. זאת בשל חשיבותו הרבה לבריאות, לצד הנתונים המדאיגים שמצביעים על מחסור הולך וגובר בקרב האוכלוסייה בישראל. עכשיו, יותר מתמיד, חשוב שתקבלי את ההשלמה התזונתית האיכותית והמקיפה ביותר, וזוהי בדיוק המטרה של מולטי ויטמין לנשים סופהרב. הגוף שלך יודה לך.
המוצר אינו תרופה ואינו מיועד לטיפול או מניעה של מחלה