משתפים את סיסמת הנטפליקס שלכם עם חברים שלא גרים איתכם באותו הבית? האפשרות הזאת עלולה להתבטל. ענקית הסטרימינג הודיעה השבוע כי תחל לבחון כיצד היא יכולה לגרום למשתמשים שחולקים את החשבון המשפחתי שלהם עם משתמשים מחוץ למשק הבית שלהם לשלם עבור החברים הנוספים. בינתיים, נטפליקס מנסה ליישם את המהלך בצ'ילה, קוסטה ריקה ופרו, ואין צפי כרגע לתחילת המהלך בישראל.
"תמיד הקלנו על משתמשים שחיים ביחד באותו הבית לשתף ביניהם את חשבון הנטפליקס שלהם, באמצעות תכונות כמו הפרופילים הנפרדים והאפשרות לצפות במקביל", כתבה נטפליקס בהצהרה שפרסמה. "למרות שאלה פופולריים ומוצלחים, הם גם יצרו קצת בלבול מתי וכיצד ניתן לשתף את חשבון הנטפליקס".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
נטפליקס
(צילום: shutterstock)
לדברי החברה, השיתוף של החשבונות גם מחוץ למשק הבית "פוגע ביכולת של נטפליקס להשקיעה בתכנים חדשים עבור המשתמשים". זאת, כאשר בתנאי השירות של החברה נכתב כי "אסור לשתף את החשבון עם אנשים מחוץ למשק הבית שלך" - כלל שמופר לעיתים קרובות על ידי מנויים.
במדינות דרום אמריקה שבהם החל הפיילוט, מי ששיתף סיסמאות באופן לא חוקי יוכל לשנות את המידע בפרופיל ל"חבר נוסף" בתוספת תשלום או לפתוח חשבון חדש.
"אנחנו מכירים בכך שהמגוון והאפשרויות של הצופים רחבות, ולכן אנחנו רוצים להבטיח שאנחנו מציעים שירות גמיש ושימושי עבור המשתמשים", נמסר מנטפליקה. "נבחן את הנושא בשלוש המדינות שנבחרו לפיילוט כדי להבין את התועלת של המהלך לפני שנבצע שינויים במקומות אחרים בעולם".