התייקרות של 90% ללא הודעה ללקוחות: זה מה שחוו חלק ממנויי פנגו לאחרונה כשנכנסו לחניונים וגילו שהעמלה שפנגו גובה התייקרה בשקל.
לקוח פנגו כתב ל-ynet כי החברה "מאפשרת תשלום בחניונים, כשבמינוי הבסיסי הם לוקחים עמלה על כך. עד לא מזמן העמלה הייתה שקל להפעלה. לאחרונה המחיר קפץ ל- 1.9 שקלים - כמעט כפול. לא קיבלנו התראה על עליית המחיר לא במייל או באפלקציה. בבדיקה מהירה - בסלופארק המחיר עדיין שקל אחד".
לקוחות מתלוננים שלא קיבלו הודעה מראש על ההתייקרות - לא בסמס ולא באפליקציה. בחברה טוענים שהלקוחות מקבלים את ההודעה בעת הכניסה לחניון והם לא מחויבים לשלם דרך פנגו, אך אין בכלל ספק שזה לא מספיק ולא מאפשר ללקוחות די זמן החלטה - כשאתה מגלה התייקרות בכניסה לחניון זה לרוב מאוחר מדי. על החברה היה ליידע את הלקוחות מראש.
אמנם המחיר המעודכן מופיע באתר ובאפליקציה, אך הוא נמצא לצד שאר התעריפים ואין לצידו אינדיקציה שמדובר בתעריף חדש. לא נכתב שם שמדובר בתעריף חדש ולא נכתב שם שמדובר בעליית מחיר. למה לא לנקוט בגילוי נאות? בהחלט לא ברור.
עדכון המחיר נוגע ללקוחות החברה שלא נמצאים במסלולים סמארט או סימפל. לפי החברה מדובר בחלק קטן מהלקוחות, שכן רוב לקוחות פנגו כן נמצאים במסלול ועבורם אין התייקרות.
מפנגו נמסר: "חברת פנגו ממשיכה לפתח את שירותי האפליקציה ושמחה להשיק פיתוחים ושיפורים שמקלים על חיי המשתמשים בדרך וחוסכת להם זמן וכסף. העלאת העמלה נוגעת לקטגוריית החניונים ורק ללקוחות שאינם חברי מסלולים. לקוחות המסלולים בפנגו נהנים משירות החניון המהיר ללא עמלה נוספת והעלייה אינה נוגעת אליהם. שאר הלקוחות הבוחרים להשתמש בשירות, משלמים 1.9 שקלים להפעלה. המחירים החדשים עודכנו בכלל הפלטפורמות של החברה ובכללם באתר, באפליקציה ועוד. חשוב להדגיש כי בעת הכניסה לחניון מקבל הלקוח הודעת sms המשקפת לו את התמחור המלא ויכול להחליט האם לבצע את התשלום באמצעות האפליקציה ואם לאו".