אחרי שאמריקן איגל הסעירה את ארה"ב וגרמה אפילו לנשיא טראמפ להתייחס לקמפיין שלה, מגיעה התשובה של ליוויס: בתזמון שמתכנן כנראה לרכוב על הבאזז בשוק, משיק המותג הוותיק קמפיין עם כוכבת העל ביונסה.
בשבוע האחרון עוררה הפרסומת של אמריקן איגל בכיכובה של סידני סוויני סערה של ממש בארה"ב, לאחר שחרגה הרבה מעבר לגבולות שוק האופנה. הקמפיין הפך לזירת קרב בין רפובליקנים שמרנים, דוגמת טראמפ, לבין תנועת ה-woke שטענה כי הקמפיין בכיכובה של בלונדינית רזה עם עיניים כחולות ורמיזות לכך שיש לה "גנים טובים", היא גזענית ומסתירה סאבטקסט של "עליונות לבנה".
1 צפייה בגלריה
ביונסה וסידני סוויני
ביונסה וסידני סוויני
ביונסה וסידני סוויני
(צילומים: מתוך האינסטגרם של ליוויס, אתר אמריקן איגל)
כעת, בתזמון שלא נראה מקרי, משיקה אחת השחקניות האחרות בשוק קמפיין שנועד כנראה לנצל את הבאזז סביב עולם הג'ינסים. באתרי שיווק בארה"ב מדווחים שליוויס מעלה היום (שלישי) קמפיין חדש בכיכובה של ביונסה, אשר אמנם אינו מתייחס ישירות לסוויני, אבל בהחלט מייצר קרב כוכבות בשוק האופנה.
לא מדובר בשיתוף הפעולה הראשון של ביונסה עם המותג הוותיק, ובעבר כבר עלו מספר פרסומות בכיכובה, גם לרשתות וגם באמצעי מדיה שונים. הפרסומת הנוכחית לוקחת את ביונסה לעולם המערבונים עם הכובע המסורתי, רכיבה על סוס ואווירה של עיירה אמריקנית קטנה. בסוף הסרטון היא מנצחת במשחק ביליארד בפאב אפלולי, ולאחר שהשחקן שהפסיד לא יכול לשלם לה, היא לוקחת לו את מכנסי הג'ינס ונוסעת משם, הפעם על אופנוע, אל תוך הלילה. את הפרסומת מלווה שיר קצר בביצוע של הזמרת.
"הקמפיין משקף צעד נוסף בשיתוף הפעולה ששם נשים במרכז הנרטיב ומהווה שלב חדש ואייקוני בסיפור של ליוויס", אמר מנהל השיווק של החברה בהצהרה שפרסם עם השקת הקמפיין.
תאגיד לוי-שטראוס נמצא בעלייה השנה, ודיווח על מכירות בהיקף של 1.4 מיליארד דולר ברבעון השני של 2025, זינוק של 6% בהכנסות. שווי השוק של התאגיד עומד על קרוב ל-8 מיליארד דולר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו