מצרים מתכוננת לתיירות ישראלית: בעקבות התחממות היחסים בין המדינות, בין השאר עם הגעת שר החוץ המצרי לפסגת הנגב וכן פתיחת קו הטיסה לשארם א-שייח, הסירה המדינה אחרי שש שנים את החסימה לשירותי נדידה לחברות סלולר ישראליות ותאפשר מכירה של חבילות גלישה ושיחות לארץ.
עד כה רק לחברת HOT הייתה חבילה לישראל לשוהים במצרים בזכות חברת האם הצרפתית שלה - אלטיס. כרגע הוט מובייל מציעה חבילה של חצי ג'יגה ב-179 שקלים, מחיר גבוה לנפח גלישה מצומצם ועלות דקת שיחה 1.9 שקלים. החל מה-4 באפריל תציע החברה חבילה של שלושה ג'יגה ב-189 שקלים, כאשר עלות דקת שיחה תישאר 1.9 שקלים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
מפרץ שארם אל-מאיה בשארם א-שייח
מפרץ שארם אל-מאיה בשארם א-שייח
מפרץ שארם אל-מאיה בשארם א-שייח
(צילום: shutterstock)
פרטנר נמצאת כרגע במשא ומתן מתקדם עם מספר חברות תקשורת מצריות להסכם נדידה, שיאפשר ללקוחותיה לרכוש חבילות גלישה ושיחות. אם אכן ייחתם, זה יהיה ההסכם הישיר הראשון בין חברת תקשורת ישראלית לחברו תקשורת מצרית מזה שנים רבות.
ל-ynet נודע כי הצדדים עושים מאמצים להשיק שירותי נדידה הדדיים עוד לפני פסח ובכך להיות זמינים לתיירים ישראלים שינפשו בשארם א-שייח וסיני על רקע פתיחת הטיסות הישירות לאיזור. גם פלאפון נמצאת במו"מ מתקדם בנושא.
לפי גורמים בענף, ניתן להניח שמחירי החבילות יהיו דומים לאלה שמוצעים בפרטנר למשל באיחוד האמירויות - ארבעה ג'יגה ב-199 שקלים או שישה ג'יגה ב-209 שקלים, עם כוונה להוריד את המחירים עוד יותר. יש לציין כי אלה עדיין מחירים גבוהים למי שמגיע לשהות קצרה.