חיים ונושמים הייטק, או סתם רוצים לשמוע את הדברים המעניינים מאחורי הקלעים של התעשייה? הכירו את פידטק, הפודקאסט החדש של ynet, שמספק הצצה ייחודית לעולמות הטק.
התוכנית, שהחלה את דרכה בתחילת 2022 ותוך חודשים ספורים צברה תאוצה והגיעה לקהל רחב, מצטרפת מהיום (ה') לרשת הפודקאסטים של ynet. בכל שבוע, אנשי הטק שאול אולמרט (מייסד ומנכ"ל פיגי) ותומר דין (מייסד ומנכ"ל אודיו לאבס) מארחים את השמות החמים ביותר בתעשייה לשיחה רבת-משתתפים על כל הנושאים הבוערים בקהילת הטק הישראלי. בין האורחים תוכלו למצוא משקיעי הון סיכון, מייסדים, עיתונאים, עובדי הייטק ועוד.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
נשים בהייטק, אילוסטרציה
נשים בהייטק, אילוסטרציה
נשים בהייטק, אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ובפרק של היום - האם הייטק הוא מועדון סגור לגברים בלבד? דיון בסוגיה הרגישה של שילוב נשים בהייטק, שהסתיים עם הרבה שאלות ודאגות, אבל גם עם לא מעט אופטימיות. בואו להאזין לנשים שמנפצות את תקרת הזכוכית עבורן ועבור אחרות, ולמנהלים שמנסים בדרכם לעזור וליצור כאן חברה שוויונית יותר.
עם אור לנצ׳נר, מנכ"ל Bright Data; רות פולצ׳ק, מנכ״לית LessTests ומייסדת ומנכ״ל she codes; שחר צפריר, שותף מנהל בקרן TLV Partners; ענבל אורפז, מייסדת מיזם #אישהבהייטק, ודוברים ספונטניים אחרים, ביניהם יעל ויזל ושרון דוד.