ההיכל שבו משחק "סופרמן" של הכדורסל ייקרא היכל קריפטו: היכל הספורט סטייפלס סנטר שבלוס אנג'לס, המשמש כאולם הביתי של קבוצות הספורט של העיר כולל הלייקרס, הקליפרס, קינגס וספארקס ייקרא מעתה "Crypto.com Arena". בלייקרס משחק לברון ג'יימס, שחקן הכדורסל הפופולרי בעולם, וגם דוויט האוורד - שכינויו "סופרמן".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

4 צפייה בגלריה
סטייפלס לייקרס
סטייפלס לייקרס
הסטייפלס סנטר כמו שהוא כיום
(צילום: AP)

4 צפייה בגלריה
קריפטו סטייפלס לייקרס
קריפטו סטייפלס לייקרס
קריפטו ארנה
(Crypto.com)

הבורסה למטבעות וירטואליים (קריפטו) שילמה למעלה מ-700 מיליון דולר עבור שם ההיכל למשך 20 שנה, כך לפי ה-LA Times. ההיכל נקרא על שם חברת סטייפלס מיום הקמתו ב-1999.
בחג המולד ייחשף הלוגו החדש, במשחק של הברוקלין נטס מול הלייקרס, כך על פי הדיווחים. "בשנים הקרובות, אנשים יסתכלו לאחור על הרגע הזה כרגע שבו הקריפטו נכנס למיינסטרים", אמר מנכ"ל Crypto.com, כריס מרסלק, שהוסיף כי "העשור הבא שייך לקריפטו".
זו לא עסקת הספורט הראשונה של Crypto.com. מוקדם יותר השנה דווח על עסקה של 100 מיליון דולר שסגרה עם פורמולה 1, וכן שותפויות נוספות עם קבוצות ספורט שונות.
ב-NBA כבר יש היכל ששמו נקשר לעולם הקריפטו. מוקדם יותר השנה שונה שמו של היכל אמריקן איירליינס ארנה של קבוצת מיאמי היט ונקרא על שם בורסת הקריפטו FTX.
4 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
מי שהיה פחות נלהב מהשינוי הוא כוכב הקליפרס פול ג'ורג', שאמר כי "סטייפלס סנטר הוא המקום לשחק בו", ושעבורו "זה בהחלט יהיה מוזר. טוב שלא נהיה כאן יותר מדי זמן". קבוצת הקליפרס, בבעלות סטיב באלמר, תעבור בשנת 2024 להיכל חדש בשם Intuit Dome.
4 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
(רויטרס)