המעדנייה על גלגלים, אפליקציית tavi, משנה כיוון ותשרת לקוחות עסקיים בלבד. צרכנים קבועים של האפליקציה שמו לב שהמלאי בה לא מתחדש לכאורה. זוהי אפליקציית שליחויות ששולחת ליוקנעם, כוכב יאיר, מודיעין ויישובי השרון מוצרי בוטיק וארטיזנלי קפואים.
לחברה יש צי של כ-10 משאיות שמתאימות לשינוע ברמה גבוהה של מזון קפוא, שכל אחת מהן החזיקה מלאי מוצרים קבוע של 600 ק"ג. קהל היעד שלה היה צרכנים מבוססים שגרים מחוץ לאזור המרכז שמעוניינים בגישה למוצרי מעדנייה ברמה גבוהה, של מותגים כמו גרקו, פסטריה, ZUCCA, מונייר, בורקס פוני, ביסקוטי ונונו ומימי. היא גם מוכרת בשרים של M25, גלידה של סטודיו ג'לטו, גלידת אייססלון החיפאית, נקניקיות של ערן ביק, תמרים של שרית תמרים, מאפים של הולי קראק לייף ומוצרים אסייתים וארגנטינאיים. ההזמנה נעשתה שבוע מראש ולקוחות שילמו מינימום 79 שקל על הזמנה ו-20 שקל על משלוח.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית tavi
אפליקציית tavi
אפליקציית tavi
(צילום מסך)
Tavi שייכת לליאת ודרור מרגלית שמכרו מיזם קודם שלהם, "הצרכנייה", לחברת תנובה. הם השיקו את tavi ביולי 2023 וסמיכות ההשקה להמלחמה פגעה במיזם באופן מובן אך ברור שיש ל-tavi היתכנות בשינוע מזון קפוא בוטיקי ולכן החברה משנה כיוון ותפנה למגזר העסקי.
לפי tavi: "ההחלטה עוד בהתהוות. החברה ממשיכה בפעילות פשוט מוסבת לפעילות מול מגזר עסקי שתחשף בקרוב".