קבוצת רנואר, אחת מרשתות האופנה הישראליות המצליחות ביותר, רוכשת, לראשונה מאז הקמתה, פעילות חיצונית ונכנסת לתחום הספורט. רנואר רכשה 50% מחברת ING Sport המתמחה במוצרי ספורט אתגרי ובעלת הזיכיון למותג השוויצרי היוקרתי לנעלי וביגוד ספורט "און" (ON). המותג נסחר בניו-יורק לפי שווי של כ-14 מיליארד דולר. רנואר תפתח רשת חנויות ייעודית למותג.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד נודע כי בדומה לקבוצת פוקס של הראל ויזל, שמנוע הצמיחה שלה הוא עסקי הספורט (זכיון לנייקי ולרשת פוט לוקר), רנואר מתכוונת באמצעות השותפות החדשה להרחיב את עסקי הספורט וכבר נמצאת במגעים להביא עוד מותגי ספורט פרימיום מחו"ל. הכוונה היא לפתוח רשת ייעודית נוספת שתמכור תחת קורת גג אחת את מגוון המותגים. לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל ושותף ברנואר, "רנואר תמשיך לרכוש פעילויות נוספות ולהרחיב את הקבוצה כהכנה להנפקתה בשנתיים הקרובות".
2 צפייה בגלריה
חנות של רנואר
חנות של רנואר
חנות של רנואר
(צילום: איתי בלומנטל)
המותג ON, הנחשב כצומח ביותר בעולם בתחומו, נוסד לפני 11 שנה על ידי שלושה חברים שאחד מהם היה אלוף עולם בתחרות האיירון-מן וחלם לייצר את הנעל המושלמת. מהחזון הנ"ל נולד פטנט "עננים" שמדמה מדרסים בסוליית הנעל. לפני כשנה וחצי הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר הנחשב לאחד הטובים בעולם רכש מניות בחברה לפני הנפקה בבורסה האמריקנית לפי שווי של 7.5 מיליארד דולר, ומאז שוויה כמעט הכפיל את עצמו. פדרר גם אחראי על פיתוח ועיצוב של קולקציית סניקרס הנושאת את שמו ואשר נמכרים בארץ כקולקציית פרימיום החל מ-900 שקל.
2 צפייה בגלריה
נעל און
נעל און
נעל של המותג און
(צילום: יח"צ)
קולקציית נעלי ON מתחלקת לשלוש קטגוריות: ספורט ולייף סטייל, נעלי ריצה עם פטנט העננים ונעלי טיולים ואאוט-דור. למותג 12 נקודות מכירה בישראל, האחרונה בהן נפתחה בקניון רמת אביב. בנוסף נמכרות הנעליים בחנויות ספורט שונות.
את המותג יבאו לישראל בעלי ING Sport, ישראל חן ונפתלי מעין. לדברי חן, "אין לי ספק שהחיבור יקדם את ING Sport להיות חברה מובילה בחדשנות וייחודיות בייבוא מותגים בעולמות הספורט, הפרימיום והלייף סטייל. קבוצת רנואר שנכנסה כשותפה תשקיע משאבים ניהוליים ופיננסים, תסייע בתמיכה בשיווק ולוגיסטיקה, בהכפלת מלאים ופיתוח, ובמציאת לוקיישנים טובים בקניונים".
קבוצת רנואר מפעילה 180 סניפים תחת המותגים רנואר וטוונטי פור סבן.