בשיתוף PEPPER
הדור הצעיר של היום מבין שכסף הוא לא רק כלי ליצירת ביטחון כלכלי, אלא דרך לביסוס החופש לבחור איך לחיות את החיים. כדי לממש את התפיסה הזו, בנקים בשנים האחרונות מבינים שחשוב לשים דגש על חוויית שירות נוחה ואינטואיטיבית, שמתאימה למי שגדל בעידן של רשתות חברתיות, שצורך ריגושים כחלק טבעי מהיום יום שלו. ולכן, גם חשבון הבנק שלו צריך לדבר בשפה דומה, שקל להזדהות איתה.
לאחרונה השיק "פפר" מבית לאומי גרסה חדשה לאפליקציה, שמציעה חוויית בנקאות דיגיטלית פשוטה, חכמה ונוחה, לצד מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמאפשרים לכם להבין יותר טוב בכסף שלכם.

2 צפייה בגלריה
כתבת פפר
כתבת פפר
"הדור הצעיר לא רק מחפש פתרונות מהירים, הוא רוצה להרגיש שמבינים אותו ושאכפת ממנו"
(באדיבות PEPPER)

"גם כשמדובר בבנק, יש ציפייה שידברו איתנו בגובה העיניים. הלקוחות שלנו מצפים לשירות חכם, שקוף, נוח ומהיר - זה הסטנדרט", מסבירה אפרת שפסר–פרבר, מנכ"לית פפר. "אנחנו מבינים שהדור הצעיר לא רק מחפש פתרונות מהירים, הוא רוצה להרגיש שמבינים אותו ושאכפת ממנו, זו הסיבה שאנחנו משקיעים בכלים חכמים, ממשקים נוחים וליווי הלקוחות גם מרחוק. כל זאת כדי להפוך את השירות שלנו לחוויה מותאמת אישית - בכל זמן ובכל מקום".
לחיות את הרגע בצורה חכמה
אפרת שפסר פרבר מנכלית פפר הנכנסת צילום יפעת ורציק פרץאפרת שפסר פרבר מנכ"לית "פפר"צילום: יפעת ורציק פרץ
"הדור הצעיר בישראל גדל לתוך מציאות לא יציבה ובלחץ מתמיד", מסבירה שפסר-פרבר. "לכן, הרבה פעמים הרצון הוא לחיות את הרגע - ליהנות, לטייל, להוציא יותר על חוויות כאן ועכשיו - ולא רק 'לשמור כסף לעתיד'". היא מדגישה: "זו תפיסה אחרת של איזון בחיים. אנשים רוצים להרגיש שהם מנהלים את הכסף שלהם מתוך בחירה, ולא מתוך פחד". לדבריה, "התובנה הזו עומדת בבסיס התפיסה החדשה של פלטפורמות פיננסיות דיגיטליות המתקדמות בעולם, וגם אצלנו בפפר - לתת ללקוחות כלים להבין ולשלוט בכסף שלהם".
שפסר-פרבר, מציבה את השינוי הזה בהקשר רחב יותר. "העולם שלנו הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, אך קצב השינויים הוא מסחרר ומגלם בתוכו גם שינוי של תפיסה. איך אנחנו צורכים שירותים, תכנים, תרבות, אפילו הקשרים החברתיים הבסיסיים שלנו השתנו", היא מבהירה. במבט אל צרכנים ברחבי העולם היא אומרת, "ללקוחות שלנו יש ציפייה לשירות חכם, מותאם אישית, מהיר וקל, בין אם מדובר באפליקציית אי-קומרס פשוטה, בשירות ממשלתי מורכב או בחשבון הבנק שלנו, זה הסטנדרט".
לדבריה, "הובלנו תהליך שבמסגרתו נוספו שירותים בנקאיים רבים שלא היו קיימים קודם לכן, לצד המעבר לתשתית טכנולוגית מתקדמת יותר. בין השאר, אנו מציעים כיום פתיחת חשבון משותף בתהליך דיגיטלי מלא, מגוון כלים חכמים לחיסכון בהתאם לצרכי הלקוח, הלוואות בריבית קבועה ומשתנה, ניהול תיק ני"ע ופתיחת חשבון מט"ח".

2 צפייה בגלריה
כתבת פפר
כתבת פפר
"ללקוחות שלנו יש ציפייה לשירות חכם, מותאם אישית, מהיר וקל"
(באדיבות PEPPER)

היכולת להבין, לתכנן ולבחור
המטרה הגדולה ביותר שלנו היא תפיסתית". מסכמת שפסר-פרבר. "המטרה היא שהלקוחות שלנו, בעיקר הצעירים, יתחילו לדבר על הכסף שלהם, מבלי לחשוש ממנו ויידעו להתנהל מבחירה. זה משהו שחייבים ללמד וללמוד מגיל צעיר ואנחנו נמצאים בדיוק בצומת הדרכים החשוב הזו. בעידן של אי-ודאות כלכלית ושינויים מהירים, הכלי החשוב ביותר שצעירים יכולים לקבל הוא היכולת להבין, לתכנן ולבחור".

פתיחת חשבון תתבצע בהתאם לשיקול הדעת הבלעדי ולתנאים שנקבעו ע"י פפר.
אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
בשיתוף PEPPER