סוף עידן הקופאים בבתי הקולנוע? לקוחות שהגיעו לאחרונה לבתי הקולנוע בקניון איילון - פלאנט איילון (לשעבר יס פלאנט) - גילו שרכישת הכרטיסים עברה מהקופות למזנון. כלומר, הקופות נסגרו ואינן פעילות והעובדים מוכרים גם כרטיסים וגם פופקורן וקולה.
לפי הרשת מדובר ב"פיילוט" ולא יפוטרו עובדים, אך זה הצעד הבא המתבקש אם נראה שעובדי הפופקורן והקולה יכולים לנפק גם כרטיסים. לא ברור אם במזנון נוספו עובדים שעוסקים רק במכירת כרטיסים, או שהתפקיד התווסף לתפקיד עובדי המזנון שעושים זאת "על הדרך". לא ברור גם אם הם קיבלו תוספת שכר על תוספת העבודה שהתווספה להם.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
רכישת הכרטיסים דרך המזנון, פלאנט איילון
רכישת הכרטיסים דרך המזנון, פלאנט איילון
השלט בפלנט איילון
במקביל, פועלות במתחם גם עמדות לרכישה אוטומטית. בנוסף, מי שקנה כרטיסים אונליין יכול להציגם מתוך המייל שלו (מופיעים שם עם קוד QR). בימים עמוסים כמו שבת בבוקר, הקופות הרגילות יחזרו לעבוד. באיילון יש פס רחב של מזנון, שברובו אין שימוש, ובחברה החליטו להשמיש אותו.
מרשת פלאנט נמסר: "כחלק ממהלך נרחב ורשתי המתרחש בשנים האחרונות באולמות הקולנוע בכל רחבי העולם, רשת פלאנט החלה במהלך חודש יוני בפיילוט לשינוי תהליכי רכישת כרטיסים במתחם הקולנוע פלאנט איילון ובבתי קולנוע נוספים של הרשת.
"כחלק מהמהלך שודרגו עמדות הרכישה האוטומטיות שנמצאות בלובי הקולנוע, בנוסף לרכישת הכרטיסים ניתן יהיה גם לממש את כל סוגי הנחות והטבות המועדונים, לרבות: הנחות לאזרחים ותיקים, כוחות הביטחון, לסטודנטים ועוד. בנוסף תינתן אופציה לרכישת כרטיסים לסרטים בקופות המזנון. ברגעי עומס, כאשר המתחם יהיה מלא, ייפתחו גם הקופות הרגילות. בעקבות הפיילוט לא יהיה שינוי במצבת כ"א בקולנוע".