סוף לאתרי הסחר של גרו (גרופון שעבר) ובאליגם: האתרים שהציעו מוצרים וקופונים של סוחרים שונים, ייסגרו בסוף דצמבר, כך הודיעה חברת הקניונים והנדל"ן מליסרון, שמחזיקה במותגים, מבית גרופר.
בהודעה לעיתונות ששלחה נכתב כי "החל מינואר 2024, תיסגר פעילות הסחר המקוון של גרופר הממוקדת בעולמות התיירות, הפנאי והמוצרים. סגירת הפעילות הינה כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ושינויים בסביבה העסקית והצרכנית בה פועלת גרופר, בפרט בתחומי התיירות והפנאי. עלות המהלך אינה צפויה להיות מהותית".
1 צפייה בגלריה
אתר באליגם
אתר באליגם
אתר באליגם
(צילום מסך)
השניים האלה מתווספים לשלושה אתרי מרקטפלייס אחרים שייסגרו בקרוב. חברת ח.י סוגרת את אתר בסט מובייל, חברת עזריאלי הודיעה שתסגור את פעילות עזריאלי.קום ושופרסל מחסלת את פעילות אתר המרקטפלייס שלה. מליסרון גם דחתה את השקת האתר של קניון רמת אביב שתכננה להעלות כ"קניון היברידי" ב-22 באוקטובר.
רק שזה לא בדיוק הסוף של גרו. מליסרון מתכוונת לעשות שימוש בפלטפורמה ובידע של גרו באתר קניון רמת אביב וייתכן גם באתרים נוספים של קניונים אחרים של הקבוצה (קניוני עופר). האתר יאפשר רכישה מחנויות בקניון בדרך שלפי מליסרון תעודד את הקניות בחנויות הפיזיות.
לכן מליסרון הודיעה כי "תמזג לתוכה את פעילות הדיגיטל של חברת הבת גרופר, שרכשה, במטרה שתשמש זרוע הדיגיטל והחדשנות של מליסרון. פעילות זרוע הדיגיטל והחדשנות מתמקדת בפיתוח מעטפת דיגיטלית לפעילות הקניונים, שידרוג מועדון הלקוחות My Ofer ופיתוח הקניון ההיברדי - שישלב בין החוויה הפיזית בקניון לחוויית הרכישה הדיגיטלית וימקסם את חוויית הלקוח, ולצד זאת יעניק ערך לשוכרים בקניוני החברה.
"מליסרון תעשה שימוש בטכנולוגיה שפותחה על ידי גרופר, ותמשיך לפתח יישומים וכלים דיגיטליים נוספים בעתיד. בכוונת מליסרון לשלב חלק מעובדי גרופר, וביניהם את מנכ"ל גרופר.