מתכוונים לנסוע בקרוב לאחד הפארקים של וולט דיסני בפלורידה? זה הולך לעלות לכם הרבה מאוד כסף. החברה הודיעה על עדכון מחירים, שישתנו לפי תאריכים ובהתאם לפארק שבחרתם (לדיסני ארבעה פארקים שונים בפלורידה). השינויים ייכנסו לתוקף ב-8 בדצמבר.
כך לדוגמה, אם בחרתם לבקר ב-Magic Kingdom, Epcot, או ב-Hollywood Studios, בתשעת הימים סביב חג המולד וראש השנה האזרחי, תשלמו על כרטיס כניסה לא פחות מ-189 דולר, עלייה משמעותית לעומת המחיר כיום שעומד על 159 דולר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
לעומת זאת, ביקור ב-Animal Kingdom יישאר זהה וינוע בין 109 דולר ל-159 דולר. גם תמחור כרטיסי הכניסה למספר ימים לפארקים יתייקר בתחילת דצמבר, אבל דיסני עדיין לא פירטה בכמה יעלה המחיר. כמו כן, עלות המעבר בין פארק לפארק במהלך אותו יום תתייקר. כיום היא עולה 65 דולר, בנוסף לכרטיס הכניסה. גם במקרה הזה דיסני לא הודיעה בכמה המחיר יעלה.
ההודעה האחרונה של דיסני מגיעה אחרי שלפני כחודש העלתה את המחיר על שימוש באפליקציית Genie+ באתרי הנופש ובפארקים שלה, שמאפשר, בין השאר, לדלג על המתנה ארוכה בתור לאטרקציות הפופולריות. החברה אף ייקרה בחודש הקודם את עלות הכרטיסים לדיסנילנד, הפארק שלה בקליפורניה.
"אנחנו ממשיכים להתמקד במתן חווית דיסני טובה ובלתי נשכחת לאורחים שלנו, ואנו עושים זאת על ידי הגדלת היצע האטרקציות בפארקים השונים", נמסר בהודעה של דיסני לתקשורת. "החברה ממשיכה לספק מגוון של אפשרויות לבקר בפארקים לאורך השנה, כאשר כרטיס הכניסה הזול ביותר עומד על 109 דולר, ואת המחיר הזה לא שינינו מעל לארבע שנים".

רווח של 1.6 מיליארד דולר ברבעון השני של 2022

ההתייקרויות במחירי הכניסה לפארקים שלה הניבו לדיסני רווחי שיא. קצת נתונים: כבר ברבעון האחרון של 2021 הפארקים של דיסני ברחבי העולם קבעו שיאים בהכנסות וברווח התפעולי, וחצי שנה לאחר מכן, ברבעון השני של 2022, הם קבעו אפילו שיאים חדשים. בסך הכל הכניסו הפארקים של דיסני 5.42 מיליארד דולר ברבעון השני, והרווח התפעולי שלהם עמד על 1.65 מיליארד דולר.
מבדיקה שערך "וול סטריט ג'ורנל", דיסני למעשה שינתה את האסטרטגיה שלה ועברה מניסיון למקסם את כמות המבקרים בפארקים למיקסום ההוצאה הכספית לכל מבקר. היא עושה זאת בין היתר באמצעות שיפור חוויית המבקר, שלפי החברה יגרום לכל מבקר לבלות יותר שעות בפארק, וכך, כמובן, להוציא יותר כסף.