יום חמישי, דיזנגוף סנטר ת"א, רשת האופנה HOODIES ופורום מיכל סלה מוציאים לדרך שיתוף פעולה לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. בין הבאים: אורן בר גיל, שותף וסמנכ"ל קבוצת HOODIES, הפרזנטורית בר רפאלי ושר הרווחה מאיר כהן. באירוע יושק ליין תיקי בד עם הכיתוב "סתם שתדעי שאת לא סתם. שתדעי!". הרווחים ייתרמו במלואם לפורום מיכל סלה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
4 צפייה בגלריה
בר רפאלי ושר הרווחה מאיר כהן
בר רפאלי ושר הרווחה מאיר כהן
בר רפאלי ואורן בר גיל
(צילום: יח"צ)

שירה איסקוב משתפת

דסק הקהילה של בועות מדווח כי לקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים אירחה חברת AIG את שירה איסקוב להרצאה מיוחדת על סיפורה האישי שהעלה דמעות בפני הנוכחים.
4 צפייה בגלריה
שירה איסקוב בהכרעת הדין לאביעד משה במחוזי ב"ש
שירה איסקוב בהכרעת הדין לאביעד משה במחוזי ב"ש
שירה איסקוב
(צילום: חיים הורנשטיין)

היסטוריה קטנה באשקלון

דסק הבירה של בועות מדווח על היסטוריה קטנה באשקלון, כשראש העיר תומר גלאם הגיע לטקס הנחת אבן הפינה של קו ייצור בירה חדשני במפעל מב"י (קרלסברג). הגיעו: נשיא קבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים יורם שגיא, המנכ"ל ניר לוינגר ומנהל מערך התפעול ושרשרת האספקה עופר יאנקו.
4 צפייה בגלריה
ראש  העיר תומר גלאם הגיע לטקס הנחת אבן הפינה של קו ייצור בירה חדשני במפעל מב״י (קרלסברג). הגיעו: העובדים, שיא קבוצת החברה המרכזית משקאות קלים יורם שגיא, המנכ״ל ניר לוינגר, מנהל מערך התפעול ושרשרת האספקה עופר יאנקו
ראש  העיר תומר גלאם הגיע לטקס הנחת אבן הפינה של קו ייצור בירה חדשני במפעל מב״י (קרלסברג). הגיעו: העובדים, שיא קבוצת החברה המרכזית משקאות קלים יורם שגיא, המנכ״ל ניר לוינגר, מנהל מערך התפעול ושרשרת האספקה עופר יאנקו
ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בטקס
(צילום: אמיר יעקובי)

מיס יוניברס ממקסיקו בישראל

מיס יוניברס 2021, אנדראה מאזה המקסיקנית, מבלה בארץ לרגל התחרות הקרובה. כצעד ראשון היא התארחה במלון רויאל ביץ' בת"א, שם פגשה את מלכת היופי של ישראל נועה כוכבא. בצהרי שישי היא כבר קפצה לאילת למלון הרודס כדי לבדוק את הסוויטה הנשיאותית. בגמר התחרות, שיתקיים בקרוב בנמל אילת בתמיכת משרד התיירות והעירייה, צפויות להשתתף נציגות של יותר מ-80 מדינות.

יעל בר-זוהר ודידי הררי פותחים את הלב

דסק הטלוויזיה של בועות מדווח כי יעל בר-זוהר ודידי הררי ינחו את המופע "פותחים את הלב" של רשת ועמותת "פתחון לב". המטרה: לגייס ארוחות לנזקקים לקראת חג החנוכה. הפעם ישתפו ברשת פעולה עם מופע החנוכה NEXT, שכולל את שרית חדד, יובל דיין, עומר אדם, מארינה מקסימיליאן, עידן חביב, רביב כנר ואייל גולן. המופע לגיוס התרומות יעלה ב-28 בנובמבר.
4 צפייה בגלריה
יעל בר זוהר, דידי הררי
יעל בר זוהר, דידי הררי
יעל בר זוהר, דידי הררי
(צילום: שאול גולן, טל שחר)

המכון הישראלי לחקר מגדר ולהט"ב יוצא לדרך

האגודה למען הלהט"ב הוציאה לדרך את המכון הישראלי לחקר מגדר ולהט"ב בהובלתה של ד"ר סיגל גולדין. המטרה היא לתת מענה לחוסר במידע בנושאי ליבה המשפיעים על חייהם של להט"ב בישראל.

חולקו פרסי התעשייה

בטקס שנערך במסגרת 100 שנים להיווסדה של התאחדות התעשיינים, חולקו תשעה פרסי "פרס התעשייה" ו-"פרס מפעל חיים" בתעשייה ע"ש אריה שנקר ז"ל". בין הזוכים והזוכות גם מהחברה הדרוזית והערבית. "הובילו לחדשנות בתחומם, ומהווים גאווה לאומית אמיתית לחברה בישראל", אמר נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר.

ידידי צה"ל בארה"ב מבקרים

הרמטכ"ל אביב כוכבי נפגש עם חברי משלחת המנהיגות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) שהגיעו לביקור בישראל. במשלחת, אותה הובילו יו"ר הארגון פיטר וינטראוב והמנכ"ל סטיבן וויל, השתתפו 35 תורמים מובילים מסניפי הארגון בארה"ב. "אני מבקש להביע את הערכתי על תרומתכם הנדיבה ומחויבותכם לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל", אמר כוכבי.

נחמן אש בכנס בהונג קונג

פרופסור נחמן אש ישתתף השבוע בכנס הבריאות ASIA SUMMIT ON GLOBAL HEALTH. בכנס, המתקיים על ידי HKTDC, יצטרף פרופסור אש לפאנל המרכזי יחד עם שרת הבריאות של הונג קונג, שר הבריאות של סינגפור ובכירי ארגון הבריאות העולמי. חברת הסחר הבינלאומית של הונג קונג הזמינה את פרופ' אש להשתתף בפאנל קובעי המדיניות בכנס הבריאות, מאחר ובאסיה מבקשים ללמוד מישראל ולשמוע על התמודדותה עם המגפה עד כה, ועל תוכניותיה לעתיד.

UPS חנכה מטוס

בסימן הגידול העולמי בתנועת סחורות והביקוש למשלוחים אוויריים, חנכה השבוע UPS את מטוס החדש בקו לישראל באירוע חגיגי בו השתתפו אנשי עסקים ובכירים מהתעשייה. באירוע היו: רונן כהן סמנכ"ל שיווק של החברה, שי לבנת, נציג קבוצת לבנת מבעלי החברה, יבגניה הסלמנה, מנכ"לית ASC מחוז מזרח אירופה, המנכ"ל יאיר עשהאל, ויו"ר הדירקטוריון מוטי זינגר.

מרוקו על הקו

משלחת עיתונאים, בלוגרים, אנשי רוח ואקדמיה הגיעה לארץ בהזמנת משרד החוץ, ותתארח במלון Vert בירושלים, בהובלת המנכ"ל שלדון ריץ'. אנשיה צפויים לסייר בישראל ולהיפגש עם שר החוץ יאיר לפיד ועם ח"כים נוספים.

אירוע הוקרה לפצועי ופצועות צה"ל ופעולות האיבה

אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל אירחה את יום ההוקרה הממלכתי לפצועי ופצועות צה"ל ופעולות האיבה באירוע הוקרה בזאפה מידטאון. כיבדו: יו"ר אגודת הידידים של נכי צה"ל עדי שטראוס, גבי אשכנזי, ח"כ יואב גלנט וח"כ אמילי מואטי.

מדרגות לגן עדן

המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים, SpaceIL וחברת ארקדיה, הוציאו לדרך מיזם לצמצום פערים בקרב ילדים. במסגרת שיתוף הפעולה יוענקו לערים ולמועצות מקומיות רישיונות חינמיים לשימוש מלא באפליקציה Blob Quest, שיאפשרו לילדים לשפר את מיומנויות החשבון שלהם. את הנקודות שהילדים ירוויחו במשחק יהפוך הבנק לכסף אמיתי שייתרם לפי בחירתם.

בקטנה

  • תכשיטי צבאן וקבוצת הרוגבי Tel Aviv Heat יוצאים בקמפיין משותף ליום המאבק באלימות נגד נשים תחת המסר "משאירים את הקשיחות למגרש".
  • יצרנית השעונים השווייצרית AUDEMARS PIGUET פותחת מתחם לאירוח ומכירה ברוטשילד בת"א.
  • חולון עיר הילדים והמדיטק בראשות דני וייס השיקו את סינמטק הילדים הראשון בישראל, סביב בית קולנוע שנבנה ועוצב במיוחד לגילים אלה.
  • עמותת אנוש יצאה בקמפיין גיוס המונים לשיפוץ והרחבת הסניף בבאר-שבע.

מינויים

  • דירקטוריון בנק מסד מקבוצת הבינלאומי אישר את מינויו של בנצי אדירי ליו"ר.
  • גיא דוננפלד מונה למהנדס המועצה המקומית תעשייתית נאות חובב.
  • לירן בוסקילה מונה לסמנכ"ל הכספים בסטארט-אפ Parametrix.
  • חברת BUYME הודיעה על מינויה של נתי בר-גרינמן לסמנכ"לית פיתוח עסקי.
  • סא"ל במיל' עינת סגל מונתה לחברת דירקטוריון בנמלי ישראל.
  • יובל קליין מונה ל-Data Architect בחברת מלם תים.