דיסני + העלתה מחירים ויוצאת בשת"פ שאין בו הנחה עם סלקום tv: קבוצת סלקום הודיעה שלכבוד עשור לקיום השירות היא תוסיף כפתור של אפליקציית הסטרימינג דיסני + על מסך סלקום TV.
"ההצטרפות לשירות דיסני+ דרך סלקום TV מאפשרת ללקוחות להצטרף לשירות בקלות בלחיצת כפתור: שירות דיסני + ושירות סלקום TV במקום אחד ובחשבונית תשלום אחת", כך נמסר.
לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
שת"פ בין סלקום לדיסני +
שת"פ בין סלקום לדיסני +
שת"פ בין סלקום לדיסני +
(יח"צ )
אין פה חידוש ענק כי גם היום ללקוחות שיש להם שלטים של מסכים חכמים - יש גישה זהה לאפליקציית דיסני ממסך ההפעלה ומהשלט הרחוק. בנוסף, ל-yes יש שת"פ זהה והוא כולל גם הנחות לטווח קצר, מפעם לפעם.
כאמור, אין במצב החדש הנחה ללקוחות סלקום, והשירות של דיסני+ אפילו יתייקר בחודש מאי. לקוחות yes קיבלו הודעה שבעקבות החלטת דיסני, ב-1 במאי יעלו דמי המינוי החודשיים עבור שירות דיסני+ בישראל מ-39.90 שקל ל- 44.90 שקל לחודש. מדובר בהתייקרות של 12.5%. ללקוחות חדשים ההתייקרות מיידית וכבר קרתה.
דיסני + יהיה זמין גם ללקוחות סלקום TV באמצעות האפליקציה לנייד. המצטרפים לשירות יוכלו לצפות בתכנים בלעדיים של דיסני, fx, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, וסטאר –בידור. סלקום TV תשדר את ערוצי דיסני, דיסני ג'וניור וערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק, לצד שילוב תכני דיסני ונשיונל ג'יאוגרפיק בקטלוג ה-VOD של סלקום TV.
לסלקום TV למעלה מ-260 אלף בתי אב. מספר המינויים של דיסני + לא ידוע.