מותג האיפור נטאשה דנונה יימכר בחנויות Be פארם בישראל: המותג Natasha Denona Cosmetics, שהוקם על ידי המאפרת הישראלית-הבינלאומית נטאשה דנונה, נחשב לאחד השמות הידועים בעולם הביוטי וידוע בפורמולות פורצות דרך, פיגמנטים עשירים אך עם יכולת טשטוש נוחה. מוצרי המותג זוכים לאהדה מצד מאפרים מקצועיים, משפיענים וסלבריטאים בינלאומיים.
עד כה המוצרים נמכרו בארץ באונליין ובמשרדי בית הספר לאיפור של דנונה. בארה"ב הפריצה הגדולה של המותג היתה כשהחל להימכר ברשתות ספורה ואלטה. זה מותג איפור פרימיום, שמתמחה בצלליות וביצירת מראות של עור עתיר לחות, בוהק ו"עור מראה". הוא מייצר במעבדות באיטליה וקוריאה ונחשב למותג בצמיחה, רק לפני 3 שנים החלו לייצר קונסילרים וממש לאחרונה הושק המייקאפ של המותג והוא עדיין לא מייצר מסקרה.
לראשונה: המוצרים יימכרו ברשת פארם גדולה
"זאת הרשת הראשונה שתמכור את המוצרים שלנו בישראל ואני מאוד מתרגשת", אמרה דנונה ל-ynet. "פנו אלינו מעוד רשתות, אבל כרגע בחרנו ב-Be פארם ואיתם אנחנו רצים ומקווים שהשותפות הזאת תתרחב".
המותג נמכר בארץ באתר האינטרנט של המותג, בביונדסקין ובטרמינל X. "יש לי גם חנות דגל במשרדים שלנו אבל היא לא פתוחה לקהל, אלא רק לאנשים שיודעים ופשוט יודעים איך להגיע", היא מסבירה.
ב-Be, המותג יימכר בסניפים גדולים בלבד והמחירים שלו יהיו דומים למחירי חו"ל, כך מבטיחים ברשת. התצוגות בארץ יהיו גדולות מהרגיל, בדומה לדובאי.
ישראל יקרה מארה"ב בעד 45%
דוגמאות למחירים מאתר נטשה דנונה ישראל: עיפרון עיניים מקרוטק - 99 שקל, פלטת צלליות לעיניים מיני גלום - 125 שקל לחמש צלליות, מייקאפ היי גלאם - 235 שקל, פלטת צלליות 18 גוונים - 390 שקל, היי ג'ן ברונזר - 200 שקל, מברשת פנים - 210 שקל, היי בלאש, סומק עם שני גוונים - 175 שקל, ליפ גלוס - 110 שקל, היי גלאם קונסילר - 145 שקל, שפתון - 99 שקל, עיפרון שפתיים - 95 שקל ופאלטה של היילייטר וסומק דיימון אנד בלאש, עם 6 גוונים, ב-490 שקל.
המחירים בארה"ב נמוכים ממחירי ישראל. כך למשל הפריימר סרום hy gen primer serum נמכר בארץ ב-200 שקל ובאולטה וספורה ב-159.4 שקל. שפתון i need a rose נמכר בארץ ב-99 שקל ובארה"ב ב-89.6 שקל והקונסילר hy glam corrector שנמכר בארץ ב-145 שקל נמכר בארה"ב ב-99.60 שקל. פערים של 10% עד 45%.
כל המגוון יגיע לארץ
"היה חשוב לנו שיהיה פה 100% מהמגוון", מסבירה דנונה. "בחנויות קטנות זה בלתי אפשרי ואז אנשים מתאכזבים. יגיעו לארץ כל המוצרים האייקוניים של החברה, בדיוק כמו בחו"ל והם גם יוצגו כמו בחו"ל: הצלליות, ליפסטיק, סמקים וגם המוצרים החדשים יותר לעור.
"אנחנו הכי נחשבים בפאלטות צלליות וגם בצ'יק וגלואו (סמקים והיילייטרים, מ.ק), שזאת הקטגוריה החזקה השנייה שלנו. גם בשפתיים אנחנו מאוד חזקים, אבל יש לנו מגוון יותר מצומצם, נקודתי וישיר בלי להתפזר יותר עם המון קולקציות ואלף גוונים.
"כשהתחלתי לעבוד לפני כמה שנים עם סאפורה זה היה רעיון שלהם: הם אמרו שאני צריכה לייצר קולקציה שאני באופן אישי הכי אוהבת, בשביל עצמי וככה הגענו לקונספט של השפתונים ולכן גם קראתי לאחד הגוונים שייד נטאשה והוא רב מכר.
"בשנתיים-שלוש האחרונות עשינו פריצה משמעותית בתחום הקומפלקשן (מראה העור, מ.ק). התחלנו עם קונסילר ועם הייג'ן פריימר סרום, שהוא פריימר היברידי: מוצר שהוא בין טיפוח עור לבין הכנה לפני מריחת מייק אפ ועכשיו פתאום אחרי 3 שנות השקה, יש לו ויראליות מטורפת. זה קרה בחודשים האחרונים".
"אני עושה גם הסברה"
דנונה היא דוגמנית ורקדנית לשעבר ומאפרת מקצועית בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה. היא נולדה בקרואטיה, גדלה ורקדה בגרמניה. היא אושיית רשתות חברתיות על 2 מיליון עוקבים באינסטגרם, שילוב של יופי ממגנט ויד של אמנית.
אחרי הפרישה מהדוגמנות, ירון בעלה היה זה שהציע לה להתמקצע באיפור ועד מהרה היא הפכה לאחת המאפרות הבכירות בעולם האופנה בישראל, עם סגנון ייחודי. בהמשך השיקה קו מוצרי איפור ואף פתחה בי"ס לאיפור ובזכות הרשתות החברתיות, מוטיבציה והחלטות עסקיות מדויקות, החלה למכור את המותג בארה"ב והיא עושה זאת בהצלחה עקבית.
היא לא מחצינה אבל גם לא מצניעה את הקשר לישראל. "אני מרגישה המון תמיכה", היא מספרת. "אני יודעת שמקצינים את האנשים השליליים והגזענים והאנטישמיים. לא אגיד שאין לי תגובות שליליות באינסטגרם בגלל הישראליות שלי, אבל זה הכוח בעיניי: להצליח למרות שכולם יודעים מאיפה אני באה. שאני מישראל. ואני נפגשת עם האנשים הכי חשובים בעולם הביוטי, עם ההנהלה של ספורה וכולם תומכים ומאוד חיוביים כלפי ישראל. היו כאלה שחיבקו אותי ובכו אחרי השביעי באוקטובר וזה חימם את הלב.
"אני מנצלת את האירועים האלה גם בשביל לעשות את שלי מאחורי הקלעים כמה שאני יכולה, בשביל הסברה. וזה כי הרבה מאוד אנשים לא יודעים את כל הסיפור, והרבה מאוד אנשים דווקא כן יודעים מה קורה, אלה פשוט לא האנשים האלה שמגיבים במדיה החברתית".
יש היום הרבה מאוד מותגי איפור ויראליים של אושיות מדיה חברתית כמו קיילי ג'נר, היילי ביבר, ריהאנה, סלינה, ליידי גאגא וגם מאפרות כמו פאט מגראת'. איך מצליחים בשוק כזה?
"אכן זה שוק מאוד קשה שקשה לפרוץ בו. אבל מה שעוד יותר קשה, זה להחזיק מעמד ולהמשיך להצליח ולגדול אפילו בהצלחה. אז אנחנו גדלים כל הזמן. לנו עכשיו את המומנטום הכי גבוה, אבל זה נבנה עם השנים, וצריך לדעת איך לעשות את זה. זה פשוט שילוב של חזון עם תחושת בטן".
וכישרון וגם כריזמה ומזל.
"כישרון והרבה התמדה, לומדים תוך כדי עבודה, משתפרים כל הזמן. זה קשה כי אני רואה כל כך הרבה חברות שבאות ונעלמות כל הזמן ואנחנו עדיין גדלים. ובמקביל באים חדשים שמצליחים בענק, אז אי אפשר לדעת מה יקרה.
"אני בעיקר נשארת נאמנה ל-DNA של החברה, שהוא מאוד ברור וזה מה שמשאיר אותה מאוד רלוונטית והחדשנות שאני עובדת עליה כל הזמן. אנשים מאוד מחכים למוצר הבא ואפילו נותנים לנו רעיונות למוצרים הבאים. אני עובדת מאוד קשה בלפתח מוצרים קצת שונים משל האחרים והייחודיות הזאת - זה מה שמשאיר אנשים סקרנים לגבי החברה וגם אצלנו זה ברמה של מחכים למוצר הרבה מאוד זמן".
יש סלבריטיז שמפרסמים את המוצרים?
"הם לא מפרסמים, אבל משתמשים. המאפרים של הקארדשיאנס, של ביונסה ושל ריהאנה - כולם משתמשים במוצרים שלי. אני מכירה כל כך הרבה שנים את המאפר הצמוד של קים קרדשיאן. המאפרת אש קיי הולם ביקשה את הגולד פאלט והגלאם פאלט שלי – שתי פאלטות צלליות - עבור קים וקלואי לחתונת ה-200 מיליון דולר בהודו של אננט אמבאני ורדיקה מרצ'נט.
"ג'יימס צ'ארלס (אחד מאושיות האיפור הגדולות בעולם, מ.ק). שלח הודעה שהוא רוצה לעשות סרטון על המייקאפים שלי. דואה ליפה לקחה את הליפסטיק שלנו מהמאפרת שלה והייתי צריכה לשלוח לה חדש. פנלופה קרוז עוקבת אחרי. הבת של טראמפ קנתה באתר שלי ואופרה וינפרי פרסמה כתבה במגזין שלה שהפאודר פאונדיישן הכי טוב שהיא השתמשה זה ההיי גלאם שלנו".
מחקים את המוצרים שלך? עושים להם דיופים?
"יש הבדל בין זיוף לדיופ. דיופ זה משהו שיכול להחליף את המוצר המקורי. הוא זול יותר אבל נותן מראה דומה למוצר המקורי אז זה לא חיקוי. פשוט אי אפשר לחקות את הפורמולות שלי. אם הם ישתמשו בחומרים הכל כך יקרים שאני משתמשת בהם, הם יפשטו רגל. השילוב של החומרים והטכנולוגיה - אלה דברים שאף אחד לא יכול לדעת. אף אחד".







