יצרנית המכוניות היוקרתית למבורגיני נכנסת לתחום מוצרי התינוקות, בשיתוף פעולה עם מותג מוצרי התינוקות הבריטי Silver Cross, ליצירת עגלה במהדורה מוגבלת בשם Reef AL Arancio. החברות מכנות אותה "עגלת-על", והיא נמכרת במחיר של כ-5,000 דולר. לפי התכנון, רק 500 מאושרים יוכלו ליהנות מ-500 היחידות של העגלה היוקרתית, שכל אחת מהן תגיע עם לוחית מהדורה ממוספרת.
העיצוב של העגלה שואב השראה מהיסודות של למבורגיני, אומרת Silver Cross, עם דוושת בלם בהשראת רכב, ידית גימור ידני, וזמש עם פרטי עור איטלקי. היא מגיעה עם סל-קל מפוליקרבונט מבריק, גלגלי מתלים מלאים, ומחזיק כוסות. הסמלים של למבורגיני משתמשים בלוגו המילולי של החברה האיטלקית, וסמל השור והמגן משולב לאורך כל העיצוב.
תהליך העיצוב של ה-Reef AL Arancio נמשך יותר משנתיים וכלל פגישות עם צוותי העיצוב והרישוי של למבורגיני וביקורים באולמות התצוגה של למבורגיני לשאיבת השראה. המוצר המוגמר מעוצב "כדי לשקף את המורכבות והאופי המרובה-פנים של כלי הרכב", אומרת Silver Cross.
בעוד שתינוקות אינם מתרשמים ממותגי יוקרה, הוריהם מתרשמים יותר ויותר. מוצרי תינוקות יוקרתיים כמו עריסות חכמות, מחממי בקבוקים אלקטרוניים ועגלות יקרות התרבו ככל ששיעורי הפריון בעולם ירדו וגיל האימהות עלה (בשונה מעט מישראל). להורים מבוגרים יותר שיש להם פחות ילדים - יש יותר כסף לפנק את ילדיהם. חלקם, כנראה, אפילו מוכנים להוציא 5,000 דולר על עגלה שהיא אחת מ-500.
בשנת 2020, בנטלי מוטורס הכריזה על מותג אופניים לילדים ועגלות תלת-אופן ברישיון רשמי משלה בשם Bentley Trike, שנוצר בשיתוף פעולה עם Posh Baby & Kids. עם עגלת למבורגיני, עכשיו התינוק שלך יכול לנסוע בסטייל עם ציוד ממותג מכוניות יוקרה - כל הדרך מהעריסה ועד שמסירים את גלגלי העזר.