הסוף לאוכל המוכן הטרי בסניפי סופר פארם. הרשת הודיעה על הפסקת פעילות סופר-פארם דייליס (DAILY'S) - מחלקות שמכרו מזון מוכן "לקחת" בשבעה סניפים, קפה להכנה עצמית במקום והכנה של מיץ תפוזים סחוט ע"י הלקוח. "סגירת המחלקות תתרחש בשבועות הקרובים עד סוף 2023. עובדי המחלקה עתידים לעבור לעבוד במחלקות אחרות תחת זכיין הסניף", נמסר מטעם סופר-פארם.
סופר-פארם השיקה את המחלקות הללו באפריל 2021, בפורמט של תת רשת, בהשקעה של 17 מיליון שקל. זה הזכיר קונספטים דומים שקיימים שנים בעולם. רשתות כמו מרקס אנד ספנסר, cvs והול פודס מרקט מוכרות מזון מוכן, כמו גם סבן אילבן ורוב רשתות השיווק באירופה ובארה"ב.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
דייליס
דייליס
דייליס
(צילום: מירב קריסטל)
גם רשתות כמו פרה א מנז'ה פועלות בקונספט דומה (שכאן כולל גם ישיבה במקום, בניגוד לסופר-פארם). הוא גם הזכיר את המזון המוכן שרשת בייקרי מוכרת בת"א, אך המנות של סופר-פארם עממיות יותר. למרות זאת, המחירים בדייליס לא היו נמוכים. למשל, פרגית צלויה וירקות ב-39 שקל ושתי ביצים קשות ופולי סויה 119 גרם ב-15 שקל, מחירי יום ההשקה. היועצים הקולינריים לרשת היו עמוס אפל ושי מונטג', מבעלי רביבה וסיליה.