בשיתוף בנק הפועלים
במסגרת תחרות "עסקים קטנים 14", של "ידיעות אחרונות" ו-ynet בחסות בנק הפועלים, מתקיימת גם תחרות "העסק השכונתי".
לכל אחד מאיתנו יש את האחד שהוא הולך אחריו כבר שנים ולא יחליף אותו באף אחד אחר. בית הקפה הקטנטן בפינת הרחוב, מאפיית הבוטיק, חנות הספרים יד שנייה, המשתלה הצבעונית, החומוסיה השכונתית או הגלריה לאמנות מקומית.

4 צפייה בגלריה
הקובייה הקסומה
הקובייה הקסומה
פרגנתם להם בפעם הקודמת - הקובייה הקסומה
(צילום: אלעד גרשגורן)
העסקים השכונתיים הם חלק מהנוף העירוני ומהיומיום של כולנו, אלו שהמוכר הוא גם חבר שזוכר אותנו בשם ויודע בדיוק איך אנחנו אוהבים את הקפה שלנו. ניהול עסק קטן בישראל תמיד היה מאתגר, אולם התקופה הנוכחית הדגישה זאת במיוחד. חוסר היציבות בשוק ועליות המחירים מקשים מאוד על עסקים שכונתיים אהובים.
וכאן אתם נכנסים לתמונה. כדי לסייע לעסקים האהובים לשרוד את אתגרי התקופה — במסגרת תחרות "עסקים קטנים 14", פרויקט משותף ל"ידיעות אחרונות", ynet בחסות בנק הפועלים, אנחנו שמחים להשיק את תחרות העסק השכונתי.
4 צפייה בגלריה
טאטי פלנטס
טאטי פלנטס
פרגנתם להם בפעם הקודמת - טאטי פלנטס
(צילום: אביגיל עוזי)
איך זה עובד? הבוקר העלינו פוסטים מיוחדים בפייסבוק ובאינסטגרם. כל שאתם צריכים לעשות זה להיכנס ולספר לנו בתגובות על העסק השכונתי האהוב עליכם, ואולי הוא יוכל לזכות בפרס שווה.
4 צפייה בגלריה
חנן הגבן
חנן הגבן
פרגנתם להם בפעם הקודמת - חנן הגבן
(צילום: יאיר שגיא)
אז מה עושים? תייגו את העסק האהוב עליכם בפוסטים שפרסמנו בפייסבוק ובאינסטגרם או חפשו את ההאשטג #השכונתישלי בשורת החיפוש. תייגו את העסק וכתבו למה לדעתכם הוא ראוי לפירגון והערכה. ואם תרצו, הוסיפו עוד פרטים שיגרמו לכולנו להתרגש. בזכותכם, יוכלו העסקים השכונתיים לזכות בחשיפה ופרסום ב-ynet ובידיעות אחרונות וכך להצליח להרחיב את מעגל הלקוחות ולצלוח את המצב הכלכלי המאתגר. וגם, כמובן, ולהמשיך לספק לנו את השירותים המקצועיים והמשתלמים ביותר – הכי קרוב לבית.
אז למה אתם מחכים? תרימו להם בתיוגים ופירגונים!
4 צפייה בגלריה
הירקנית
הירקנית
פרגנתם להם בפעם הקודמת - הירקנית
(צילום: אלעד גרשגורן)
בשיתוף בנק הפועלים