זה נשמע כמעט דמיוני בשלב זה של הקיץ, אבל בתי הספר והגנים יתחילו מתישהו, והמתישהו הזה כבר לא כל כך רחוק: תכפילו 30 מעלות ב־30 פעם, ואנחנו שם. כשיגיע יום חמישי הגדול הזה, נשלוף את הקטנים מהכפכפים שליוו אותם כל הקיץ, ננסה לדחוס אותם לאחד מזוגות הנעליים של השנה שעברה, ונגלה שהופ – באסה – הם צמחו, הנעליים לא, וצריך לדאוג לזוג חדש. אז הנה חמש אפשרויות מצוינות שיפתרו את הבעיה הזאת כמעט לכל גיל.
ברשת אוריג׳ינלס אפשר למצוא, בין היתר, את מותג Asics היפני, ותחת אותו מותג אפשר למצוא את זוג נעלי הילדים האלה, Jolt 2 - נעלי ריצה נוחות, קלות ומאווררות במיוחד. אם גם הילדים שלכם, כמו שלנו, לא מאיימים על שיא העולם ב־5 קילומטר, אז אחד הפיצ׳רים הכיפיים בהן הוא סגירת הסקוץ׳, שכל הורה שנאלץ להתכופף לשרוכים על הבוקר יידע להעריך.
Asics Jolt 2 - המחיר 279.90 שקל. ניתן להשיג ברשת אוריג׳ינלס
5 צפייה בגלריה
אסיקס
אסיקס
אסיקס
(צילום: יח"צ חו"ל)
נעלי ההתעמלות של Under Armor עשו קפיצת מדרגה משמעותית מאוד בשנים האחרונות גם מבחינה איכותית וגם מבחינה עיצובית: פשוט תסתכלו פה למטה ותבינו לבד. לאחרונה, תחת המנכ״ל החדש שלה, תוך קריצה בשתי העיניים לקהל הצעיר, החברה יצרה נעליים וירטואליות שאפשר לרכוש רק במטאוורס, ולדלג איתן בין ארבעה משחקים שונים.
אבל מה, אנחנו בעולם האמיתי, ולרגלי הצאצאים שלנו הגיעו שני זוגות. האחד פשוט יחסית,3 GPS Rogue, עם שרוכי בנג׳י אלסטיים וטכנולוגיה המונעת ריחות. נעליים קלות וחזקות. הזוג השני, Hovr Machina 3, מיועד לנערות (והאמת, גם לנשים) והוא מהנעליים היפות שראינו. לא רק יפות, גם קלות: טכנולוגיית אנרגיה דחוסה מחזירה את אותה אנרגיה לגוף בזמן הריצה ומעניקה תחושה של הליכה על הירח בכל צעד. הנעל מקושרת גם לאפליקציה ייעודית של החברה, אשר מספקת לאצנים עצות אימון אישיות בכל צעד. ובכן, נשאר רק לשכנע אותן לרוץ.
HOVR MACHINA 3 החל מ־549 שקל
GPS ROGUE 3 החל מ־99 שקל
5 צפייה בגלריה
 אנדר ארמור
 אנדר ארמור
אנדר ארמור
(צילום: יח"צ)
5 צפייה בגלריה
אמדר ארמור
אמדר ארמור
אמדר ארמור
(צילום: יח"צ)
את נעלי סאקוני לא באמת צריך להציג. מי שבילה אי פעם יותר מכמה דקות על מכונת ריצה, בטח שמע מאחד השכנים שלו נאום ארוך על האיכויות של היצרנית האמריקאית. על שולחננו נחתו שני זוגות סאקוני המיועדים לדור ההמשך: Kinvara לתינוקות ו־Cohesion לילדים. את התינוק שלנו קצת קשה לדובב בשלב זה של חייו, אבל אם הדגם הזה דומה במשהו לדגם הבוגרים של החברה, הוא מצוין לריצות ארוכות. ובכן, מסתמן שהוא מוצלח מאוד גם לזחילות קצרות. ה־Cohesion, המיועדת לילדים, היא נעל ריצה מוצלחת מאוד, שתעשה את העבודה גם בהליכות ארוכות וגם בריצות מתפרצות במגרש המשחקים.
5 צפייה בגלריה
סאקוני
סאקוני
סאקוני
(צילום: יח"צ)
5 צפייה בגלריה
סאקוני
סאקוני
סאקוני
(צילום: יח"צ)