לקוחות 012 מובייל (012mobile) קיבלו הודעת סמס מהחברה שהם יועברו וישויכו לפרטנר החל מחודש מרץ הקרוב. ההודעה נשלחה לחלק מהלקוחות ונראה שמדובר במהלך שמטרתו בסופו של דבר מחיקת המותג 012 מובייל.
לקוח שתהה על קנקנו של המהלך מול שירות הלקוחות, קיבל תשובה שהמחירים כרגע לא יעלו והוא יקבל את אותה חשבונית - רק תחת המיתוג של פרטנר. מפרסומים בפייסבוק הוא גילה שיש לקוחות נוספים שקיבלו את ההודעה. ל-ynet אמרו בשירות הלקוחות שאם המותג יימחק מדובר בהליך חיצוני בלבד של מיתוג שונה, כולל שינוי צבעי האתר והחשבונית לצבעי חברת פרטנר. ללקוח נאמר שהמעבר שלו לפרטנר ייכנס לתוקף ב-4 במרץ.
1 צפייה בגלריה
סניף פרטנר
סניף פרטנר
סניף פרטנר
(צילום: AFP)

החשש: איחוד מותגים משמעו העלאת מחירים

לקוחות 012 בעיקר חוששים מעליית מחירים בהמשך: פרטנר הוא מותג עם תדמית יקרה יותר מ-012 מובייל, מותג סלולר ושיחות בינלאומיות, שהוקם כמותג המוזל של החברה. 012 קם כמותג דמוי מפעיל סלולר וירטואלי (MVNO) והתחרה עם מפעילים דומים שהציעו מחירים נמוכים, כמו גולן טלקום, רמי לוי, אקספון, טלזר ו-WECOM. בשנים האחרונות - נשחק הבידול בין המותגים. המחירים שהם מציגים דומים והטכנולוגיה והשירות - זהים.
012 כמותג מוכר לישראלים מ-2007 אז הוקם כ-012 סמייל (לשעבר קווי זהב ואינטרנט זהב). הוא נרכש על ידי פרטנר ב-2010. ב-2016 נסגר מותג האינטרנט של החברה 012 סמייל ונותר המותג 012 מובייל. כעת נראה שגם המותג הזה ייעלם.
גורמים בענף הסלולר טוענים שפרטנר טרם קיבלה החלטה סופית בנושא, שכן יש משמעות להחזקת שני מותגים שפונים באופן שונה ללקוחות שונים. בבסיס הכוונה לצאת למהלך כזה עומד הרצון לייצר שפה אחידה מול הלקוחות וכן מטרה נוספת שהיא יעילות: לא להחזיק מערכות כפולות של שירות, תמיכה ושיווק. ההודעה על המעבר לפרטנר בתחילת מרץ נשלחה למספר קטן ומצומצם מאוד של לקוחות 012. ההליך יקרה אוטומטית בלי שהלקוחות יידרשו לפעולה כלשהי וכאמור הלקוחות לא יצטרכו להחליף סים ויישארו באותה תוכנית תעריפים.
מפרטנר נמסר: "אנו בוחנים איחוד בין מותגי הסלולר 012 מובייל ופרטנר 5G, ללא כל שינוי בתכניות התעריפים ללקוחות. אם וכאשר תתקבל החלטה סופית בנושא, נעדכן".