חברת ברימאג קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק המותג הבינלאומי נוטריבולט (‏Nutribullet‏) בישראל. ‏המותג מתמחה בבלנדרים עוצמתיים, אבל גם בבלנדרים אישיים ואישיים ניידים המאפשרים הכנה קלה ‏ומהירה של של שייקים, מיצים, מרקים ומחיות. בישראל יימכרו מוצרי המותג ב-439 שקל עד 1,989 שקל ‏לעשרות דגמים שונים. בארה"ב המחירים שלו נמוכים יותר, והדגמים נמכרים בכ-200 שקל ומעלה.‏
זה סיבוב שלישי של המותג בארץ: שתי חברות ייבאו אותו בעבר לישראל (כולל ‏OIG,‏ יבואן דאבו) ולא ‏הצליחו להחדיר אותו לשוק, לאחר שהמותג נינג'ה פרץ באותה תקופה וחיסל את סיכויי ‏נוטריבולט. ‏
2 צפייה בגלריה
בלנדר של נוטריבולט
בלנדר של נוטריבולט
בלנדר של נוטריבולט
(צילום: יח"צ)
בעוד שבתחום הבלנדרים הכללי יש כמה מתחרים בשוק, הסגמנט שהמותג יכול לכבוש הוא בלנדרים ניידים, שוק שנשלט ‏בארץ לחלוטין על ידי נינג'ה, לצד כמה מותגים סיניים קטנים. הבלנדרים האישיים, ובפרט הניידים, הפכו לטרנד טיקטוק ואינסטגרם, כי הם קלים לשימוש וניקוי ומצטלמים ‏יפה, וזאת אף שלפי רשתות החשמל, המכירות שלהם מגיעות לכמה מאות יחידות בחודש בלבד, ‏והמחיר הנמוך יחסית הופך אותם לפחות רווחיים עבור החנויות. ‏
בעולם נוטריבולט מתחרה בבלנדרים הניידים של נינג'ה בלאסט, אבל גם במותגים כמו ביסט גו, בלנדג'ט 2, ‏מג'יק בולט, פרידג'ה המילטון בי'ץ וברוקסטון. ריבוי המותגים בתחום מעיד שיש ביקוש לפריט כזה. הטרנד ‏מתאים לטיולים (אך לא לטיסות - בגלל הלהב) וליצירת שייקים טריים אחרי אימון בחדר כושר. ‏
המוצרים כבר נכנסו השבוע לרשתות ולחנויות, והם יימכרו גם באתר האונליין של ברימאג (brimag.co.il). המותג ‏יציע בישראל מגוון רחב של דגמים, הכולל בין היתר בלנדרים אישיים וקומפקטיים, בלנדרים עוצמתיים ‏לשימושים מתקדמים ודגמים אלחוטיים נטענים לניידות מלאה.‏
2 צפייה בגלריה
בלנדרים של נוטריבולט
בלנדרים של נוטריבולט
בלנדרים של נוטריבולט
(צילום: יח"צ)
‏"בארה"ב ‏Nutribullet‏ נחשב למותג המוביל ביותר בעולם בקטגורית הבלנדריים הביתיים", אומר אבי ‏זילברשטיין, משנה למנכ"ל חברת ברימאג. "אנו שמחים להביא אותו לראשונה לצרכנים בישראל כחלק ‏מהאסטרטגיה שלנו להרחיב את סל המותגים הבינלאומיים המובילים שאנו משווקים". ‏
ברימאג היא אחת מחברות היבוא והשיווק הגדולות בישראל בתחום מוצרי החשמל לבית ולמטבח, ובין היתר היא ‏מייבאת לארץ את המותגים קנווד, דלונגי, ‏LG‏, בראון ,פנסוניק, בייביליס, גרץ וכרומקס. בשנים ‏האחרונות סגרה ברימאג את רשת חנויות מוצרי החשמל שלה מטרו ואיבדה את הפצת המותג הטורקי בקו.‏