חברת ברימאג קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק המותג הבינלאומי נוטריבולט (Nutribullet) בישראל. המותג מתמחה בבלנדרים עוצמתיים, אבל גם בבלנדרים אישיים ואישיים ניידים המאפשרים הכנה קלה ומהירה של של שייקים, מיצים, מרקים ומחיות. בישראל יימכרו מוצרי המותג ב-439 שקל עד 1,989 שקל לעשרות דגמים שונים. בארה"ב המחירים שלו נמוכים יותר, והדגמים נמכרים בכ-200 שקל ומעלה.
זה סיבוב שלישי של המותג בארץ: שתי חברות ייבאו אותו בעבר לישראל (כולל OIG, יבואן דאבו) ולא הצליחו להחדיר אותו לשוק, לאחר שהמותג נינג'ה פרץ באותה תקופה וחיסל את סיכויי נוטריבולט.
בעוד שבתחום הבלנדרים הכללי יש כמה מתחרים בשוק, הסגמנט שהמותג יכול לכבוש הוא בלנדרים ניידים, שוק שנשלט בארץ לחלוטין על ידי נינג'ה, לצד כמה מותגים סיניים קטנים. הבלנדרים האישיים, ובפרט הניידים, הפכו לטרנד טיקטוק ואינסטגרם, כי הם קלים לשימוש וניקוי ומצטלמים יפה, וזאת אף שלפי רשתות החשמל, המכירות שלהם מגיעות לכמה מאות יחידות בחודש בלבד, והמחיר הנמוך יחסית הופך אותם לפחות רווחיים עבור החנויות.
בעולם נוטריבולט מתחרה בבלנדרים הניידים של נינג'ה בלאסט, אבל גם במותגים כמו ביסט גו, בלנדג'ט 2, מג'יק בולט, פרידג'ה המילטון בי'ץ וברוקסטון. ריבוי המותגים בתחום מעיד שיש ביקוש לפריט כזה. הטרנד מתאים לטיולים (אך לא לטיסות - בגלל הלהב) וליצירת שייקים טריים אחרי אימון בחדר כושר.
המוצרים כבר נכנסו השבוע לרשתות ולחנויות, והם יימכרו גם באתר האונליין של ברימאג (brimag.co.il). המותג יציע בישראל מגוון רחב של דגמים, הכולל בין היתר בלנדרים אישיים וקומפקטיים, בלנדרים עוצמתיים לשימושים מתקדמים ודגמים אלחוטיים נטענים לניידות מלאה.
"בארה"ב Nutribullet נחשב למותג המוביל ביותר בעולם בקטגורית הבלנדריים הביתיים", אומר אבי זילברשטיין, משנה למנכ"ל חברת ברימאג. "אנו שמחים להביא אותו לראשונה לצרכנים בישראל כחלק מהאסטרטגיה שלנו להרחיב את סל המותגים הבינלאומיים המובילים שאנו משווקים".
ברימאג היא אחת מחברות היבוא והשיווק הגדולות בישראל בתחום מוצרי החשמל לבית ולמטבח, ובין היתר היא מייבאת לארץ את המותגים קנווד, דלונגי, LG, בראון ,פנסוניק, בייביליס, גרץ וכרומקס. בשנים האחרונות סגרה ברימאג את רשת חנויות מוצרי החשמל שלה מטרו ואיבדה את הפצת המותג הטורקי בקו.







