אפליקציית המשלוחים וולט (Wolt) תחל לפעול גם באילת עד סוף השנה. כרגע לא ברור אלו מסעדות בעיר יעבדו איתה אך הרשתות כבר בפנים. בנוסף, תערוך משלוחים מחנויות ורשתות חשמל, אלקטרוניקה, מיחשוב וסלולר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
כשהמחירים בעיר נחשבים מהנמוכים בעולם, חלק מהרשתות כבר מפעילות משלוח חינם למלונות בעיר. זה שירות לא זול עבור הרשתות כך שכניסתה של וולט לעיר תקל עליהן, אבל היא לא בהכרח טובה לצרכנים: ייתכן שהשירות יתייקר עבורם. וולט גובה 2 שקלים דמי תפעול ו-18-10 שקלים דמי משלוח בדרך כלל. כל זה לא כולל טיפ שניתן לתת לשליח.
1 צפייה בגלריה
שליחי וולט
שליחי וולט
בקרוב באילת. שליחי וולט
(צילום: אוראל כהן)
בחברה מסרו כי הם "מכוונים לעשרות אלפי התיירים הישראלים שיורדים לאילת מדי שבוע והיצע המסעדות יכלול את הרשתות שעובדות עם וולט בכל רחבי הארץ - כמו מקדונלדס וג׳פניקה, לצד המסעדות והחנויות המקומיות הייחודיות לאילת. אפיק משמעותי נוסף הוא קטגוריית החנויות, כמו סופרים, פארם, מוצרים לבית, אופנה ועוד וחנויות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה".
ההגעה לאילת היא חלק מתוכנית ההתרחבויות של וולט. לאחרונה הודיעה על תחילת פעילות בקריית שמונה, מטולה, צפת, ראש פינה, חצור הגלילית ו-20 יישובים וקיבוצים באזור הגליל העליון. היא החלה לפעול הקיץ גם באבו גוש, מבשרת ציון, נווה אילן ויישובי הסביבה וכן בעפולה ובכרמיאל.
וולט החלה לפעול בישראל בסוף 2018 בתל אביב, עם 26 מסעדות במרכז העיר. כיום היא נצצאת ביותר מ-200 יישובים בארץ. היא משלחת נוסף לאוכל גם צעצועים, מוצרי פארם ואופנה וב-2022 החלה לעבוד גם עם ויקטורי, שופרסל, רמי לוי בשכונה, קשת טעמים וטיב טעם, כשבשנה האחרונה הצטרפו לפלטפורמה מעל 100 סניפי סופר חדשים.