נטפליקס דיווחה שאיבדה פחות לקוחות מהצפוי - והמניה זינקה. מהדו"חות הכספיים של החברה לרבעון השני שפורסמו הלילה (יום ג') עולה כי נטפליקס איבדה 970 אלף מנויים ברבעון - פחות מתחזיות האנליסטים. בנוסף דיווחה החברה כי היא צופה חזרה לצמיחה במספר הלקוחות ברבעון השלישי.
מניית נטפליקס, שירדה השנה בכ-67% בגלל חששות בנוגע לצמיחה העתידית של החברה, עולה ב-8% במסחר המאוחר בוול סטריט. ההפתעה לטובה ברבעון מיוחסת לא מעט להצלחת הסדרה "דברים מוזרים".

1 צפייה בגלריה
אפליקציית נטפליקס
אפליקציית נטפליקס
אפליקציית נטפליקס
(צילום: shutterstock)
בין השאר דיווחה החברה כי מתכננת להשיק פלטפורמה שתומכת בפרסומות בשנה הבאה, והזהירה שהתחזקות הדולר פוגעת בין השאר בהכנסות ממנויים מחוץ לארצות הברית.
באפריל הודיעה חברת שירות הסטרימינג הגדול בעולם כי היא צופה שתאבד שני מיליון מנויים ברבעון השני, מה שזעזע את המניה והעלה תהיות בנוגע לסיכויי החברה לטווח הארוך. איבוד המנויים הרבעון לא היה נורא כפי שצפתה החברה, ובמקביל הודיעה כי מספר הלקוחות יחזור לגדול ברבעון הבא. לדבריה, בין יולי לספטמבר יתווספו מיליון מנויים נוספים.
אחרי שנים של צמיחה חדה שהציגה נטפליקס, יחסי הכוחות השתנו לאחרונה על רקע ההתעצמות של יריבות כמו דיסני ואפל, שהשקיעו רבות בשירותי הסטרימינג שלהן. החברה דיווחה בדוחות כי היא בוחנת עדיין את ההאטה בצמיחה, והיא מייחסת אותה בין השאר לשיתוף סיסמאות, לתחרות הגוברת והחשש ממיתון.
גם אחרי הצניחה במספר הלקוחות, נטפליקס היא עדיין שירות הסטרימינג המרכזי ברחבי העולם, עם קרוב ל-221 מיליון מנויים בתשלום.