סניף ארומה במתחם ההסעדה בדיוטי פרי של טרמינל 3 ייסגר ובמקומו ייפתח סניף של קפה קפה. זאת אחרי שקבוצת קפה קפה זכתה במכרז על בית הקפה במתחם ההסעדה שם והודיעה שתפתח סניף פרימיום חדש של המותג בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. בסניף יימכרו מאפים של בית הקפה פאט אנד פאף מכיכר מסריק בת"א, כריכים וקפה.
לארומה נותרו שתי עמדות באולם מקבלי הפנים: בצד המערבי דוכן ארומה ובצד המזרחי סניף של מארון רוסו. גם בטרמינל 1 יש להם שני סניפים אחד של ארומה ושני של מארון רוסו.
1 צפייה בגלריה
סניף של קפה קפה בטרמינל 3
סניף של קפה קפה בטרמינל 3
סניף של קפה קפה בטרמינל 3
(הדמיה: סטודיו קורינס תכנון ועיצוב פנים)
מקפה קפה נמסר כי "המקום יעוצב בעיצוב חדשני במטרה להפוך ליעד מוביל לחובבי הקפה והקולינריה בנמל התעופה".
עוד נמסר כי הקונספט של פאט אנד פאף יופעל גם שם: כל המאפים הקינוחים ומוצרי המזון הנוספים שיוגשו בסניף ייאפו במקום על ידי קונדיטורים לכל אורך שעות היום.
"ההשקעה המשוערת בסכום של כ-5 מיליון שקל תאפשר לקפה קפה להפוך את המקום ליעד מוביל לחובבי קפה ואוכל במרכז התעופה. בעקבות ההשקעה, המקום יעבור שיפוץ כולל עיצוב חדש שיתן מענה לדרישות הגבוהות ביותר של הלקוחות", נמסר. "הסניף החדש שיוקם יהיה כשר למהדרין בפורמט ישיבה + דלפק וטייק אווי ויפתח בעוד כ-3 חודשים לקראת הקיץ הקרוב".
רונן נמני, בעלי קפה קפה, מסר בתגובה: "בכוונתנו לפתוח מתחם קולינרי יוקרתי ומרגש שיציע את הרמה הגבוה ביותר של קפה ומוצרי קונדיטוריה".
ניתן להעריך שמחירי הסניף הזה יהיו גבוהים עקב מיתוגו כפרימיום, אך הרשתות בנתב"ג מחויבות למכור גם מוצרים במחירים מפוקחים - בין היתר קפה ומים מינרליים.