ויקטוריה'ס סיקרט פתחה באופן רשמי את חנויותיה בישראל. דלתא, זכיינית המותג בארץ, פתחה שני סניפים של הרשת הבוקר (חמישי) בקניון הגדול בפ"ת ובגרנד קניון חיפה, של קניוני עופר. היא צפויה לפתוח ביום ראשון הקרוב גם חנויות של רשת מוצרי הטיפוח Bath & Body Works, שצפויה לפתוח 5 חנויות בישראל.
החנויות של שתי הרשתות ייפתחו אחרי חודשים של עיכובים בפתיחה, בשל המלחמה. המצב הביא לכך שהחנויות היו מוכנות לפתיחה, אך סגורות במשך תקופה ממושכת. כך גם עם המותג Bath & Body Works. צרכנים שהגיעו לקניון עזריאלי בחודשים האחרונים יכלו לראות את החנות סגורה למרות שהיא גדושה במוצרים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
החנות החדשה של ויקטוריה'ס סיקרטס בעופר גרנד קניון בחיפה
החנות החדשה של ויקטוריה'ס סיקרטס בעופר גרנד קניון בחיפה
החנות החדשה של ויקטוריה'ס סיקרטס בקניון הגדול בפתח תקווה
בענף האופנה אמרו ל-ynet: "אכן היה עיכוב גדול, בגלל המלחמה, בגלל התדמית של ישראל בעולם. אבל אנחנו אומרים תודה על כל מי שפותח פה. 8-7 מותגים בינלאומיים התעניינו בכניסה לארץ לפני המלחמה, ועכשיו הם לא מוכנים לשמוע על לבוא לכאן".
החנות של ויקטוריה'ס סיקרט בפתח תקווה משתרעת על פני שטח של 500 מ"ר, והחנות בחיפה משתרעת על פני 400 מ"ר. הרשת תמכור בארץ הלבשה תחתונה ומותגי קוסמטיקה ובישום של המותג. גם אתר המותג בעברית כבר פעיל והוא מציע משלוחים חינם בקנייה מעל 199 שקל.
ישראלים חיכו שנים שהמותג יסכים לתקוע יתד בארץ, למרות שמייסדיו היו יהודים וכך גם מי שהקפיץ אותו למעמד של מותג ההלבשה התחתונה המוכר בעולם. חנויות שונות מכרו פה את מוצרי הקוסמטיקה של ויקטוריה'ס סיקרט, אבל לא נפתח פה הדבר עצמו. בסופו של דבר דלתא השיגה את הבלתי מושג ואז פרצה המלחמה.
גם בארה"ב המותג נמצא בצומת דרכים. מכירות ויקטוריה בעולם נמצאות בדעיכה כואבת מאז 2019, אם כי הן התאוששו קלות מאז השפל של 2020. ב-2018 החברה הציגה מכירות שנתיות של 8.1 מיליארד דולר וב-2020 צלילה ל-5.41 מיליארד דולר. ב-2023 המכירות שלה הסתכמו ב-6.18 מיליארד דולר, והן שוב במגמת ירידה.
לפני כחמש שנים, חברת ההלבשה התחתונה ביטלה את תצוגת האופנה השנתית שלה שנחשבה לאירוע טלוויזיוני בשל שפיכת כסף אינסופית והופעות של האמנים המובילים של התקופה כמו טיילור סוויפט וליידי גאגא. הדוגמניות שצעדו על המסלול של ויקטוריה (היידי קלום, ג'יזל, קנדל ג'נר), שחלקן אף מונו לנציגות של המותג (וכונו "המלאכיות"), הפכו לסלבריטאיות בפני עצמן בזכות הקישור למותג. אבל נתוני הצפייה ירדו ודור ה-Z פחות התחבר לערכי המותג: יופי בלתי מושג וטראש מנצנץ, והעדיף מותגים שמציגים דוגמניות במשקלים שונים ותמונות שלא עברו ריטוש. גם נשים בוגרות יותר עברו למותגי יוגה וזנחו מותגי הלבשה תחתונה מצועצעת.
המותג הצליח להתאושש בזכות מיתוג מחדש, גיוון בשגרירות המותג (הכדורגלנית מייגן ראפינו, למשל) ועיצוב מחדש של החנויות. הוא אף חידש בספטמבר האחרון את תצוגת האופנה בשבוע האופנה בניו יורק, בצניעות יחסית, מינוס הפקת הענק. למרות המאמצים, הרבעון הראשון של 2024 הציג דשדוש בשל ירידה במכירות חנויות זהות. בהמשך השנה, הרשת מתכוונת לפתוח 15 חנויות חדשות בצפון אמריקה, בעיקר בקניונים, ולסגור 35 חנויות, בעיקר עבור איחוד עם חנויות "פינק" – המותג הצעיר של הרשת.