צרכנים שמו לב: לא ניתן לרכוש יותר את פריטי לולולמון דרך אתר פקטורי 54. מותג היוגה והלייף סטייל הקנדי האהוב על ישראליות, עשה עלייה לארץ לפני כשנתיים ופתח חנויות בקניון רמת אביב, נמל ת"א, כיכר דיזנגוף וביג גלילות. במקביל הוא מכר אונליין דרך אתר הזכיין הישראלי.
לרוב, המותג נמכר אונליין בעולם דרך האתר הרשמי בלבד: לולולמון.קום. בישראל – פקטורי קיבלה אישור ייחודי למכור אותו דרך האתר שלה, למשך שנתיים. האישור הזה הסתיים באוגוסט לכן הפריטים ירדו החודש מהאתר והלינק שנמצא למשל בעמוד האינסטגרם של לולולמון ישראל כבר לא פעיל.
למרות שמועות, לא מדובר בהסתרת המכירות בישראל, בחרם של החברה על ישראל או באקט פוליטי אחר. זאת למרות שבעמוד האינסטגרם של המותג – משום מה אין פעילות מ-6 באוקטובר 2023, וגם לא נצפתה שם פעילות עם משפיענים מאז. הסיבה היחידה להפסקת המכירה אונליין בישראל היא שהאישור למכור אונליין דרך אתר פקטורי היה אישור זמני בלבד, שנקבע מראש בחוזה.
המותג ממשיך להימכר כרגיל בחנויות הפיזיות של המותג בישראל וכן נמכר אונליין דרך האתר הבינלאומי של החברה, ששולח לארץ. ישראל גם נמצאת ברשימת המדינות באתר, תחת אזור המזה"ת.
בתחילת 2025, רוני אירני, מבעלי חברת אלשרד בעלת פקטורי 54 וזכיין לולו למון בישראל, אף קיבל את הזיכיון מהחברה הבינלאומית להפעלת חנויות לולו בשש מדינות באירופה, בעקבות הצלחת שיתוף הפעולה שלו עם המותג.
בינתיים, לישראל הגיע טרנד הטיקטוק במסגרתו מוכרים מסין מציעים פריטים של המותג בדולרים בודדים – וזאת כשמדובר באחד ממותגי הוולנס היקרים שכל פריט בו מתומחר במאות ועד אלפי שקלים. יש לא מעט קבוצות וואטסאפ בישראל שמקדמות מכירה של פריטי לולולמון "ישירות מהמפעל בסין" בעלות של עשרות שקלים בלבד וגם תעשיית מכירת הזיופים של המותג משגשגת אונליין.
בתחילת החודש פורסם בסוכנויות הידיעות כי החברה פרסמה תחזית שנתית הרבה פחות טובה מהצפוי, בין היתר בשל הטלת המכסים של טראמפ והסרת פטור ממכס על מוצרים קטנים, שאפשר למוצרים בעלות של עד 800 דולר להיכנס לארה"ב ללא מכס, בייבוא אישי או מסחרי. החברה הודיעה שהיא צופה שזה יביא לירידה של 240 מיליון דולר ברווחיה השנתיים.
החברה צופה רווח שנתי של 12.77-12.97 דולר למניה, הרבה מתחת לתחזית וול סטריט ל-14.45 דולר למניה. החברה מצפה גם להכנסה שנתית של 10.85-11 מיליארד דולר, לעומת תחזית ל-11.18 מיליארד דולר.
לולולמון פתחה 14 חנויות חדשות ברבעון השני, כך שסך הכל יש לה 784 חנויות בעולם. למרות זאת דיווחה שהמכירות בחנויותיה בארה"ב ירדו ב-4% לעומת התקופה המקבילה ב-2024 וכלל המכירות עלו ב-1% בלבד לעומת תחזית לעלייה של 2.2%.








