אחד הקניונים העמוסים במדינה, קניון עזריאלי בתל אביב, מתחדש והולך להתחרות בשרונה מרקט שנמצא רק מעבר לכביש. הבעלים, דנה עזריאלי, מנצלת עוד שטח "מת" במרכז עזריאלי והופכת אותו לשטח מניב. המעבר המקורה בין המגדלים (שבעבר פעלה בו תחנת מוניות ומשמש כיום כמעבר להולכי רגל) יהפוך למתחם מזון ובילוי.
ל"ממון" ו-ynet נודע כי קומת הקרקע של מגדלי עזריאלי עברה בשנה האחרונה שדרוג ושיפוץ בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים במטרה להוות מוקד משיכה נוסף עבור דיירי ועובדי המגדלים ובאי הקניון. המתחם החדש מצוי במרחק הליכה מהפוד מרקט של שרונה שבבעלות קבוצת ביג וינסה להתחרות בו. במתחם החדש יפעלו שני ברים וארבעה פוד-טראקים שיגישו מגוון מנות ממטבחים מרחבי העולם והוא יהיה פתוח במהלך כל שעות היום ועד השעות הקטנות של הלילה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
הדמיה של אחד הברים בר שייפעלו במתחם
הדמיה של אחד הברים בר שייפעלו במתחם
הדמיה של אחד הברים בר שייפעלו במתחם
(סטודיו גל ברגר)
ניצול המעבר והפיכתו למתחם הסעדה מרחיב עבור הקבוצה את היקף השטח המניב במרכז עזריאלי, על פני קרקע ששימשה עד כה למעבר מוניות והולכי רגל בלבד. בנוסף הוא ייתן מענה לתופעה שצצה בעידן הקורנה של הימנעות הציבור מישיבה בבתי הקפה והמסעדות במתחם הסגור של הקניון. הוא יהווה אטרקציה נוספת גם לקהל חיילי הקריה שנוהג לאכול בסביבה, ואולי גם לבלייני לילה.
יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי: "מרכז עזריאלי הוא אייקון ישראלי המייחד את קו הרקיע של תל-אביב. השקענו בהמשך הפיתוח שלו בשיתוף עם שחקנים פורצי דרך בעולם ההסעדה. המהלך הינו חלק מתפישת ה-USE MIXED המאפיינת את הקבוצה שרואה במתחמי נדל"ן מקום להיווצרות קהילה". לדברי עזריאלי, במתחם עוברים כ-60 אלף איש בממוצע ביממה.
בסוף חודש מרץ ייפתח המקום להרצה ויפעל בשלב הראשון בשעות הצהריים. לטובת המיזם בוטלה כל תנועת כלי הרכב במתחם לרבות החניות ותחנת המוניות, וכל האזור הוקצה לטובת הולכי הרגל. בנוסף שופצו גם מתחמי הלובי הראשיים של שלושת המגדלים - העגול, המרובע והמשולש - הורחבו המדרכות וחודשו המערכות בבניינים אלה, לרבות שדרוג המעליות. כמו כן, נוספו עסקי הסעדה ובילוי חדשים. פירמת Pedersen Kohn הבינלאומית, שאמונה גם על תכנון מגדל הספירלה - המגדל הרביעי במרכז שיתנשא לגובה של 350 מטר, תכננה ועיצבה גם את המתחם המחודש בקניון. ערן בינדרמן משמש כאדריכל והמעצב הישראלי של המתחם.