עד לא לפני הרבה שנים המושג נעלי נוחות התחבר עם תחום הבריאות, ולא ממש התכתב עם מושגים של אופנה ויופי. נכון להיום ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי נוחות בדגמים, סגנונות וצבעים שונים, שנראים טרנדיים ואופנתיים ומיועדים לכל מין וגיל. אלו עוזרים ליציבות מערכת השלד והשרירים, בולמים זעזועים, אוחזים את כף הרגל ותומכים בה לאורך היום. נעלי נוחות מומלצות לאנשים שסובלים מבעיות שונות ברגליים או בשלד, לאלו המבקשים למנוע בעיות כאלו בעתיד, ולאלו שעומדים שעות רבות על הרגליים במהלך היום.

זהו שורש העניין: יוניסקס

הדגם החדש של סנדלי שורש, סולו / SOLO, יוניסקס, סנדלי barefoot, נועד לתת את ההרגשה של ללכת (כמעט) יחפים. הנוחות מושגת בעזרת השילוב שבין סוליה קלה ודקה במיוחד לאחיזה טובה בכף הרגל. המדרך משלב חומר אנטיבקטריאלי ועשוי מ־30% חומרים ממוחזרים. מתאים ליומיום וגם לטיולים. חברת שורש, בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ממוקמת בטירת הכרמל.
מחיר: 299 שקל. להשיג: בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות
3 צפייה בגלריה
(צילום: ישראל פורלנדר)


טבע נאות מתרגלים יוגה

הקו החדש של טבע נאות, ATHENA, נוצר בהשראת עולם האתלטיקה והיוגה. הדגמים עשויים עור רך ונושם, בעלי גפה וסוליה בסגנון ספורטיבי, ומצוידים בסוליה דו־שכבתית. השכבה העליונה רכה וקפיצית, והתחתונה עשויה גומי דק וחזק כשכבת הגנה. החברה הגלובלית, שמייצרת בישראל, בגליל העליון, נכנסה לשוק נעלי הנוחות, לאחר שפיתחה מדרך אנטומי ייחודי המסייע להפחתת עומסים על כפות הרגליים.
מחיר: 340 שקל. להשיג: בחנויות ובאתר
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמירם בן ישי)

למון ג'לי על פלטפורמה

חברת Lemon Jelly מקבוצת פרוקלקדו, חברה הנעלה פורטוגזית, שמה דגש אופנתי על הקולקציה, אבל מעבר לכך מתחייבת להשפעה חיובית על הסביבה בעזרת תהליכי ייצור מתחשבים, כשהקולקציות עשויות חומרים ממוחזרים. כפכפי הפלטפורמה לנשים Sunny Slide אופנתיות ונוחות בזכות רצועה רחבה, גמישות וקלות משקל, ובעלות ניחוח רענן ועדין של לימון. מגיעות עם רפידת נוחות EVA לנוחות מרבית, עמידים למים. גובה הפלטפורמה: 4.5-5 ס"מ.
מחיר: 219-239 שקל. להשיג: ברשת WESHOES

3 צפייה בגלריה
(צילום: גל ביטון)

פאפיס רחב ונוח

לקיץ 2022 השיק מותג נעלי הנוחות האש פאפיס קולקציה חדשה לנשים, שכוללת סנדלים, סניקרס וכפכפים בסגנונות שונים. הנוחות והתמיכה בכף הרגל מושגות באמצעות טכנולוגיות חדישות ושימת דגש על עקבים נוחים. בקולקציה יש דגמים בלוק יומיומי, דגמים בנוסח נעלי ספורט, ובדגמי Signiture החדשים אפשר למצור סנדלים מצוידים בעקבים רחבים ונוחים במראה קלאסי.
טווח מחירים: 199.90-299.90 שקל. להשיג: ברשת חנויות גלי

בירקנשטוק: עולם של גמישות

המוטו של בירקנשטוק, חברת הנעליים הגרמנית והאיכותית, הוא מקסימום נוחות, כדי להקל על שגרת היום של הלקוחות. הנוחות מושגת, בין היתר, בזכות סוליית השעם הגמישה, המתאימה עצמה לכף הרגל. החברה מייצרת מגוון רחב של נעליים, כפכפים וסנדלים, ובקיץ את דגמי EVA, העמידים למים.
מחירים: 129.90-849.90 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות אוריג׳ינלס ובאתר הרשת

אקו לגברים: אלגנטי ואנטומי

חברת הנעליים הדנית אקו מייעדת את הנעליים שלה לנשים ולגברים גילאי 30 ומעלה. היא מתמחה בייצור נעליים אלגנטיות, איכותיות ומותאמות למבנה האנטומי של כף הרגל.
מחירים: 499.90-1,090 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות אוריג׳ינלס ובאתר הרשת

BULLBOXER: סוליה פנימית וחיצונית

המותג ההולנדי BULLBOXER שייך לקבוצת ההנעלה UFG. המטרה היא לנעול את הנעליים לאורך יום מלא בכל פעילות ולא להרגיש עייפות, בין היתר בזכות הטכנולוגיה, שמשלבת בין סוליה פנימית וחיצונית, תמיכה מרופדת וגמישות.
מחיר: 199 שקל. להשיג: באתר SHOESONLINE

HOKA: טבעונית ואקולוגית

דגם KAWANA של HOKA מתאפיין בתפיסת סוליית אוברסייז, שמשלבת שיכוך מרבי, משקל נמוך ונייטרליות בתנועה. מיועד לכל מי שמחפש נוחות, איכות ועיצוב נועז. הקולקציה החדשה מיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. הנעליים טבעוניות, רכות ועונות על הצרכים של יכולת ספיגה ובלימת זעזועים.
מחיר: החל מ־599 שקל. להשיג: בחנויות ספורט, בחנות ניו ראן ובאתר