בעוד שבחודשים האחרונים נרשמת האטה מסוימת בגיוסי עובדים לתעשיית ההייטק בישראל, אנבידיה מרחיבה את הפעילות שלה בארץ: ענקית השבבים וטכנולוגיות הבינה המלאכותית הודיעה היום (ג') כי תגייס כ-1,000 עובדים ועובדות נוספים בשנה הקרובה למרכז הפיתוח הישראלי שלה. זאת, בנוסף לכ-1,000 עובדים שגייסה החברה מאז הושלמה רכישת מלאנוקס טכנולוגיות לפני כשנתיים.
החברה מתכוונת לגייס מהנדסי תוכנה וחומרה, מפתחי שבבים, ארכיטקטים וחוקרים, לתפקידים במגוון רמות ניסיון: מסטודנטים והנדסאים, דרך מהנדסים ומהנדסות מנוסים, מנהלים, וחוקרים בעלי תארים מתקדמים. בשנה החולפת גייסה אנבידיה בישראל 600 עובדים, וכיום מונה פעילות המו"פ המקומית יותר מ-3,000 עובדים, הפרושים בתשעה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי ישראל, מתל-חי ויקנעם בצפון, דרך ירושלים, רעננה ותל אביב, ועד לקריית גת ובאר שבע בדרום.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
nvidia
nvidia
אנבידיה
(צילום: shutterstock)
ב-2019 רכשה אנבידיה את מלאנוקס הישראלית שבראשה עמד איל וולדמן בכ-7 מיליארד דולר, ובשוק נשמעו הרבה ספקות לגבי רצינות כוונותיה לגבי המשך הפעילות של מלאנוקס ושל אנבידיה בישראל. "המשך הרחבת מרכז הפיתוח שלנו בישראל ממחיש את האמון הרב של אנבידיה בהון האנושי הייחודי של מדינת ישראל", מסר עו"ד גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה. "אנו גאים להמשיך את מומנטום הצמיחה ולגייס 1,000 עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים שישחקו תפקיד משמעותי בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות פורצי דרך, בעבודה משותפת עם הצוותים הגלובליים שלנו".
גיוס העובדים הנוסף כעת יתמוך על פי החברה בהתרחבות כלל קבוצות הפיתוח בשוק המקומי, לרבות קבוצות תוכנה וחומרה העוסקות בתחומי התקשורת המואצת, קבוצות פיתוח שבבי ה-CPU וה-DPU, קבוצה למחקר AI ועוד. אלו יפתחו טכנולוגיות ומוצרים עבור המהפכות הטכנולוגיות הבאות בתחומי ה-AI, רובוטיקה, פלטפורמת העולמות הווירטואליים Omniverse ועוד.
בתוך כך יש לציין כי התחרות על מהנדסי שבבים גברה בשנים האחרונות ואנבידיה מתמודדת על היצע העובדים המקומי מול חברות ענק כמו מיקרוסופט, גוגל, מטא, אפל ואינטל שגם הן מפתחות כאן שבבים.