הסכם ביצוע גדול לדניה סיבוס. החברה דיווחה לבורסה כי חתמה על מסמך עקרונות מחייב עם חברת גינדי ישראל ייזום ופיתוח לבניית פרויקט מגורים בקריית מלאכי. על פי ההסכם בין החברות, דניה סיבוס תבנה עבור גינדי את פרויקט המגורים ״גינדי כרמי הנדיב״. מדובר בפרויקט בן 17 בנייני מגורים הכוללים 816 דירות חדשות. הסכם הביצוע נאמד בכ-490 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
עוד נמסר מהחברה כי ביצוע הפרויקט יחולק לשני שלבים: בשלב הראשון, תבנה דניה 7 בנייני מגורים הכוללים 336 דירות חדשות, ובשלב השני תבנה החברה עוד 10 בניינים, הכוללים 480 דירות חדשות. חשוב לציין כי ההסכם מתייחס לשני השלבים, אולם הקמתו של השלב השני בפרויקט כפופה למספר תנאים מתלים, ביניהם השלמת רכישת הקרקע עבור שלב זה על ידי גינדי.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
גינדי כרמי הנדיב
גינדי כרמי הנדיב
גינדי כרמי הנדיב
(הדמיה: VIEWPOINT)
עוד על פי ההסכם, התמורה שתשלם גינדי עבור הביצוע תהיה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים ותועבר בהתאם לקצב התקדמות העבודות. העבודות בפרויקט צפויות להימשך 27 חודשים ממועד צו התחלת עבודה ביחס לכל מגרש.
במסגרת דיווח החברה לבורסה על מסמך העקרונות נכתב גם כי: "החברה העניקה לגינדי אופציה להגדלת הפרויקט ב-2 בניינים נוספים בני 84 יחידות דיור כל אחד, הכוללים הקמת מרתפים וחניונים תת קרקעיים וכן אופציה נוספת להגדלת הפרויקט בעוד 250 יחידות דיור במגרשים נוספים. תנאי למימוש האופציות הנ"ל הינו כי הצדדים יסכימו על תמורת הביצוע, אשר תתומחר על בסיס תמחור שלבים א' וב' של הפרויקט. ככל והצדדים לא יגיעו להסכמה ביחס למחיר הביצוע של שני המגדלים, גינדי תהא רשאית לבטל גם את ההתקשרות ביחס להקמת שלב ב' של הפרויקט".
2 צפייה בגלריה
גינדי כרמי הנדיב
גינדי כרמי הנדיב
גינדי כרמי הנדיב
(הדמיה: VIEWPOINT)
מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג: "פרויקט כרמי הנדיב בקרית מלאכי מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי מגורים שבונה דניה ברחבי הארץ. הפרויקט צפוי להוסיף לקריית מלאכי עוד כ-900 דירות חדשות. אני בטוח שהפרויקט ימשוך אליו קהל צעיר וחזק לעיר".