תארו לכם שבאמצעות פעולה אחת קטנה, כזו שלא כרוכה בהוצאת אגורה אחת מצידכם, תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ואפילו להניב יותר רווח לנכס שלכם. נשמע טוב מדי, נכון? בטוח שיש כאן אותיות קטנות אתם חושבים לעצמכם. אז זהו, שלא. זוהי בדיוק המהפכה הגדולה שחברת הפינטק OBLI מבצעת בימים אלו בענף הערבויות לבעלי נכסים מסחריים ופרטיים, וזה הולך ככה: אתם תבואו לקראת בעלי עסקים הזקוקים להשכיר נכס כגון: חנות, משרד או מחסן, ותבקשו מהם ערבות חוץ בנקאית של OBLI שאינה כרוכה בפיקדון כספי גבוה הכלוא בבנק. הם מצידם יאמצו את ההזדמנות בשתי ידיים ויתנו עדיפות משמעותית להשכרת הנכס שבבעלותכם.
אם זה נשמע לכם קצת מוגזם, אז אתם צריכים להיכנס לראשם של השוכרים. בעלי עסקים אלו מתמודדים ביום-יום עם קשיי מימון ועמידה בתשלומים לא יציבים והמשתנים של העסק, תחרות עם עסקים אחרים בענף, מיסים גבוהים ומה לא. בבואם להשכיר נכס מסחרי חדש, בין אם כתוצאה מהתרחבות, שינוי מיקום או פשוט עסק חדש הפותח לראשונה את שעריו, הם כבר נמצאים עמוק בתוך מערבולת התשלומים וההוצאות, וכל הוצאה נוספת מהווה עבורם עצם לא קטנה בגרון.
3 צפייה בגלריה
(צילום: unsplash)
במיוחד הדברים עומדים בהוצאה כספית אשר פוגעת להם בתזרים המזומנים של העסק. ההוצאה עליה אנו מדברים היא הפיקדון הכלוא המגיע עם קבלת הערבות הבנקאית עבור העסק. נכון להיום דורשים הבנקים מהלקוחות להקפיא דמי פיקדון בסך של שלושה חודשי שכירות בחשבון רדום בבנק, כך שאם נניח השכירות מגיעה לסך של 9000 ₪ בחודש הרי שדמי הפיקדון יגיעו ל-27 אלף ₪. מדובר על סכום שינוכה מתזרים המזומנים של בעל העסק ואם הוא תכנן להשתמש בו לקניית סחורה, הרחבת ליין המוצרים או לצרכי פיתוח הוא פשוט לא יוכל לעשות זאת. בנוסף, על אף הפיקדון הנעול, הערבות תופסת מסגרת אשראי ומשפיעה על האובליגו הניתן לעסק. בקיצור, מדובר על עצם די גדולה בגרונם של בעלי העסקים, ובעל נכס שיפטור אותם מכך יהפוך לבעל נכס מבוקש בהשוואה לנכסים האחרים המוצעים בשוק.

ערבות בעלת רישיון - מתן אשראי מורחב של רשות שוק ההון

אם יש משהו שקשה להיפטר ממנו הרי שזהו ההרגל. אנו רגילים לרופא המשפחה שלנו, לספר שלנו, לרואה החשבון שלנו, לקוסמטיקאית שלנו וכן הלאה. הדברים אמורים גם עם הבנק שלנו, וכאשר הוא מבקש לנעול דמי פיקדון במסגרת הערבות הבנקאית שהוא ייתן לנו, אנו מקבלים זאת כגזירה משמיים. חברת OBLI מבקשת מאיתנו, משכירים ושוכרים כאחד, לפתוח את העיניים ולהיפטר מההרגל כי פשוט אפשר גם אחרת. אין מדובר בסתם חברה שצצה משום מקום. הערבות של OBLI היא ערבות שבראש ובראשונה מעניקה שקט נפשי לשוכרים ולמשכירים כאחד: היא מונפקת ע"י חברת גולדנרוד פיננסיים בע"מ, ח.פ – 513578674, בעלת רישיון מתן אשראי מורחב של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מספר 56403, ולצד חברת גולדנרוד יש לחברה שותפים עסקיים נוספים – חברת ביטוח ידועה המחזיקה ב-20% ממניות החברה וכמו כן הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה התומכת במיזם. בנוסף OBLI דואגת ל"כרית ביטחון" נוספת עבור לקוחותיה באמצעות פיקדון כספי בשיעור של 10% מסך הערבויות המונפקות, שיופקד בחשבון נאמנות להבטחה נוספת של התחייבויות החברה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: unsplash)

בדיקת אשראי מהירה, אמינה ומתקדמת לשוכר

במסגרת תהליך החיתום, החברה מאמתת את פרטי האשראי של הלקוח, כך שאת הערבות שלה מקבלים רק מבקשים שעוברים בהצלחה תהליך שאישר יכולת החזר אשראי. החזר זה מבוסס בין השאר על נתוני אשראי מבנק ישראל ודו"ח אשראי עסקי.

OBLI ינהלו עבורכם את תחום הערבות לכלל הנכסים המושכרים, ובחינם!

יתרון גדול נוסף עבורכם המשכירים הוא ניהול תחום הערבות לכלל העסקאות שלכם, אותו מבצעת OBLI בחינם לחלוטין באמצעות מערכת תפעול, בקרה והפקת דו"חות ישירות למחשב העסק. זהו שירות דיגיטלי, מהיר ויעיל שפוטר אותם מהתעסקות עם מסמכים מיותרים ומבטל את הסיכון וההפסד של איבוד שטר הערבות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: unsplash)

WIN-WIN

בסיכומו של דבר הערבות החוץ בנקאית של OBLI מאפשרת מצב בו כולם מרוויחים. גם השוכרים, המקבלים ערבות אמינה ללא צורך בפיקדון כלוא שפוגע להם בתזרים המזומנים, וגם אתם המשכירים שיכולים בצורה זו להעניק ללקוחות שלכם הטבה שלא עולה לכם שקל אחד, ואפילו ליהנות משירות דיגיטלי וחינמי לגמרי המנהל עבורכם את תחום הערבות לכלל העסקאות שלכם.