יצרנית כלי הבית טאפרוור פירסמה ביום שישי אזהרת עסק חי, על רקע מחנק נזילות הנובע מצניחה בביקוש לכלי הפלסטיק המפורסמים שלה.
החברה נהנתה מעלייה מחודשת במכירות במהלך מגפת הקורונה, זאת בשל הסגרים שאילצו את האנשים לבשל יותר בבית במקום לצאת למסעדות. ואולם ברבעונים האחרונים מאז הסרת ההגבלות נרשמה ירידה במכירות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
טאפרוור
טאפרוור
טאפרוור
(צילום: shutterstock)
במסמכים שהוגשו ביום שישי לרשות ני"ע האמריקנית (SEC) כללה החברה אזהרת עסק חי לשנה הקרובה וטענה כי אין לה מספיק כסף נזיל למימון פעילותה. החברה דיווחה גם על הפסדים רבים ועלויות גבוהות יותר עבור החומרים, העבודה והלוגיסטיקה. טאפרוור ציינה עוד כי לא תגיש את הדוחות השנתיים בזמן, לאחר שגם אשתקד לא עמדה בלוח הזמנים.
לפני שנה פירסמה החברה אזהרה דומה וטענה כי יש "ספקות מהותיים לגבי המשך הפעילות". עם זאת, ביולי זינקה המניה לאחר שחשפה תוכנית התייעלות. ביום שישי נסחרה מניית החברה במחיר של 1.34 דולר, ירידה חדה לעומת מחיר של 100 דולר ב-2013.
טאפרוור נוסדה ב-1946 על ידי הכימאי ארל טאפר. היא נהנתה מפופולריות גדולה כבר בשנות ה-50, בין השאר הודות להמצאתן של "מסיבות טאפרוור" שאירחו נשים בבתיהן למכירת המוצרים, שמותגו כדרך להעצמת נשים.