גל ההתייקרויות מתרחב: יצרנית הבשר, הנקניקים ותחליפי הבשר זוגלובק הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים בשיעור ממוצע של 9%. חלק מהמוצרים יתייקרו בשיעורים גבוהים יותר.
זוגלובק היא אחת מ-20 הספקים הגדולים, ובעלת משקל משמעותי בשוק הבשר המעובד ומקררי הנקניקים והנקניקיות. ההתייקרות שביצעה עלולה לגרור את מתחרותיה בענף.
1 צפייה בגלריה
מפעל זוגלובק בשלומי
מפעל זוגלובק בשלומי
מפעל זוגלובק בשלומי
(צילום: יח"צ)
זוגלובק מצטרפת לפעימה השנייה של ההתייקרויות שייכנסו לתוקף בתחילת מרץ, יחד עם אסם שתייקר את המוצרים ב-9%; סלטי שמיר, המייצרת גם את הסלטים למותג הפרטי של שופרסל (העלאה של 15%); יוניליוור, שתעלה את מחירי הגלידות, הקרמבו והשוקולד בעד 15%; ויליפוד שתעלה את מחירי האורז, האטריות, השימורים והרטבים האסייאתיים בשיעור של עד 15%; וד"ר פישר שתעלה את מחירי השמפו והקרמים בשיעור של 8%.
הבוקר כבר העלו חלק מהקמעונאים את מחירי מוצרי שטראוס שזינקו בתחילת החודש בשיעור של עד 25%, ואת מחירי מוצרי שסטוביץ', ובהם פסטה ברילה, משחות השיניים של קולגייט ומוצרי הניקיון של אג׳קס, בשיעור של עד 20%. ההתייקרויות נכנסו לתוקף למרות שבידי הקמעונאים מלאי שקנו במחירים הקודמים.
זוגלובק נמצאת בבעלות משפחת זוגלובק ובניהולו של אלי זוגלובק.