פיטורים אונליין: "אם אתם נוכחים בשיחה הזאת, זה אומר שאתם חלק מהקבוצה חסרת המזל של העובדים המפוטרים". כך הודיע מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקנית Better.com ליותר מ-900 עובדים בזום על פיטוריהם. "ההעסקה שלכם בחברה מופסקת בזה הרגע באופן מיידי", ציין בפני העובדים, שלפי דיווח ב-CNN היוו כ-9% מהמועסקים בחברה. הוא הוסיף כי עליהם לצפות למייל ממשאבי אנוש (HR) בנושא, עם פירוט ההטבות והפיצויים. השיחה התקיימה בשבוע שעבר, רגע לפני תחילת חופשות החגים.
לדברי המנכ"ל ששמו וישאל גארג, הסיבה לפיטורים הייתה הביצועים של החברה ומצב השוק, אולם מאוחר יותר דווח כי הוא האשים את העובדים ב"גניבה" מעמיתיהם ומלקוחותיהם בכך שהם לא פרודוקטיביים ועובדים רק שעתיים ביום. "זו הפעם השנייה בקריירה שלי שאני עושה את זה ואני לא רוצה לעשות את זה", אמר בשיחה קצרה ונטולת רגש. "בפעם האחרונה שעשיתי את זה בכיתי".
1 צפייה בגלריה
וישאל גארג פיטורים
וישאל גארג פיטורים
שיחת הפיטורים
(מתוך טיקטוק)
לפי CNN החברה הודיעה במאי כי היא תונפק באמצעות איחוד עם חברת ספאק, ובשבוע שעבר קיבלה כחלק מהעסקה 750 מיליון דולר במזומן. לפי הדיווח, מאזן המזומנים של החברה עומד על יותר ממיליארד דולר. המנכ"ל גארג היה מעורב בסערה נוספת בעבר, כאשר לפי פרסום בפורבס שלח מייל לעובדים שבו נכתב: "אתם איטיים להחריד. חבורה של דולפינים מטומטמים. אתם מביכים אותי". הדיילי ביסט דיווח באוגוסט האחרון כי גארג העניק לעובדים המקורבים אליו אופציות בשווי מיליוני דולרים.